Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dressage19 schreef:Dank jeweet je misschien ook het wegnummer?
Kenzo schreef:Waarom wil je niet naar stal Stal s'gravenweg??? Als je alleen maar gewoon wil buiten rijden kan ik me eigenlijk niks beter voorstellen. Je kan daar via een pad zo de duinen en het bos in en als je niet naar buiten wil is er nog een bak ook. Ik sta zelf naast Stal s'gravenweg en moet 20 minuten omlopen om in het bos/duinen te komen.
Dressage19 schreef:Ow en manege kennemergaarde zijn we al wezen kijken maar dat is ons echt veeeel te druk en velsen is helaas te ver voor 1 van ons. Toch bedankt voor de informatie hoor!
Dressage19 schreef:Hoihoi, Met stal 's gravenweg is niets mis hoor ik vond het er prachtig uitzien alleen sandra (de haflinger) en haar baasje hebben er al gestaan en sandra kon haar draai niet vinden in de kudde en de grote loopstal en bovendien waren de stallen voor haar niet te betalen. Nu ben ik er dan bij gekomen en betaal ik wel een beetje mee maar omdat ze dus niet in de kudde paste willen we met haar daar niet heen snap je.
teriema schreef:
Ik dacht dat het met Sandra wel goed ging bij van de Velde?
Ik denk dat het verder moeilijk wordt in de omgeving om goedkope stalling te vinden.
teriema schreef:
belangstellenden graag melden per PB of bellen met 06-54605537.
E. Langeveld
BillyJean schreef:Ik sta zelf op Manege Kennemergaarde, het is best een drukke manege, de binnenbak is inderdaad veel bezet maar de buitenbak is erg goed en altijd te berijden.(nooit druk) Ik ben een recreatieruiter en rij alleen in de duinen, binnen 5 minuten zit ik op een ruiterpad door Duin en Kruidberg zo de Kennemerduinen in. Een geweldig natuurgebied zonder auto's brommers en honden! Ik sta daar nu 3 jaar en ben nog steeds zeeeeer tevreden. Het sfeertje is meer dan goed, de paarden worden zeer goed verzorgd, staan tot hun knieeen in het stro, nou zo kan het wel weer ik maak nu reclame geloof ik, maarja ben ook superenthousiast!