kwaliteit jas HH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

kwaliteit jas HH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 18:44

Hey, heb rond de kerst een jas van HH gekocht. Ben er alleen allerminst tevreden over en vraag me af of andere dit probleem ook hebben gehad:

Het is een grijze jas, met achter een elastiek. Heb er een paar foto's van, maar geen geweldige.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Had er al heel snel problemen mee:
Na ongeveer een weekje dragen begon de voeringin de mouw te scheuren (zit een stuk van dat brede elastiek in de mouw, dat los begon te gaan van de voering)
Toch nog eventjes gedragen, tot ik een dag mijn sjaal vergat en dus alle knoopjes van de jas wilde sluiten. Spontaan brak de bovenste drukknoop gewoon af Verward Nooit dichtgemaakt, was de eerste keer.
Dus teruggegaan, was rond kerst dus de fabriek was dicht, kon hem 2 januari brengen, tot die tijd nog gewoon aandoen, anders zou ik hele tijd zonder jaszitten. En ja hoor, 3dagen erna scheurde de zak open Verdrietig De rits zat gewoon los.
Was dus behoorlijk pissig, heb hemterug gebracht en nog niets van gehoord.

Zijn er meer mensen die problemen metdeze jas hebben gehad? OF heb ik gewoon pech gehad?

Kyona

Re: kwaliteit jas HH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:48

Denk gevalletje van pech.
Ik had vorig jaar ook een nieuwe jas gekocht en spontaan na 3 x dragen brak het onderste stukje van de rits af. Daar waren ze bij HH helemaal niet moeilijk in. Het valt niet onder de garantie, maar toch in behandeling genomen. De ritsen hadden ze niet meer en mocht zelf een rits kopen + kosten voor inzetten kreeg ik vergoed. Dat vond ik wel service. In de winkel hadden ze verder geen klachten gehad.
Hebben ze het bij jou ook goed opgelost?

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:23

Ik heb ook een HH jas, ander model weliswaar, maar nooit problemen mee gehad. Ik zou even met HH bellen als ik jou was, ze zijn best wel netjes qua service.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:28

Ik heb volgens mij dezelfde. Geen problemen mee, ben er zeer tevreden over.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 22:51

Hij is dus terug naar de winkel, die zouden hem terug sturen naar de fabrikant. Heb er sindsdien niets meervan gehoord. Bijna een maand weg(op 2 januari dus). Zal begin februari eens bellen.
Hoop eigenlijk op een nieuwe. Is zoveel mee mis gegaan, dat ik niet meer geloof dat hij gemaakt nog veel zal zijn :S

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 00:20

Denk ook dat je pech hebt..
heb zelf ook een jas gehad van HH maar nooit een probleem mee gehad Lachen