Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

patos schreef:Patos staat met sneeuw binnen, maar met het rijden (buitenbak) heeft ze vooral met stappen wat last van klonten. Met draven en galloperen gaat het prima want dan schopt ze de klonten makkelijk weer uit haar ijzers.
jeddah schreef:Ik doe ook uierzalf in de hoef, blijft bij mij prima zitten en Jeddah heeft geen last, zeker niet met dit beetje sneeuw. Ik doe er wel veel onder.

(zie onderschrift
) Mariek87 schreef:jeddah schreef:Ik doe ook uierzalf in de hoef, blijft bij mij prima zitten en Jeddah heeft geen last, zeker niet met dit beetje sneeuw. Ik doe er wel veel onder.
Hoe moet ik dat zien? Doe je dat aan de rand van het ijzer of stop je het ook helemaal in de straalgroeve enzo..

Kaya schreef:Misschien is het een idee om de ijzers er onder uit te (laten) halen?
Je zult ws toch meer in de bak rijden in de winter dan op straat en de meeste paarden kunnen dan prima zonder ijzers.
nadezda schreef:Van de ijzers afhalen is geen optie omdat ze iedere zaterdag naar de ponyclub gaat en we gauw een kwartier over de weg moeten stappen.