subli slobber

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bunny

subli slobber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 15:46

ik had een vraagje las hier op de site over subli slobber heb er zelf nog nooit van gehoord. maar mij shetje van 21 jaar is ook mager aan het worden heb maismeel geprobeert maar dat lust die niet. ook heb ik de dierenarts al bloed af laten nemen en onderzoeken maar was verder kerngezond en eet ook gewoon. maar gewone slobber dat eet die wel maar als ik dat 2 x geef hoef die het niet meer. dus vroeg me af wat dat precies is die subli slobber en waar je dat kan halen en of het ook in kleine hoeveelheden is te halen ipv gelijk in 25 kilo. bedankt alvast

Mika

Re: subli slobber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 15:56

Een van mijn paardjes heeft net een poosje in Utrecht gestaan en een zware operatie ondergaan. Vanwege de pijn en heimwee wilde ze bijna niet eten, maar mijn ervaring met de slobber van subli is echt geweldig! Ik heb een zakje voor haar meegenomen en ze zijn het in Utrecht gaan voeren, en ze kon gelijk weer over op normaal eten ipv sonde voeding!

Verleden jaar ook een ziek paardje hier thuis gehad, was geen voer meer in te krijgen, maar de slobber van subli wilde ze wel.... Vingers aflikken

Hier koop ik het gewoon bij de welkoop.

Lilly97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:09

Subli slobber met kruiden is kant en klare slobber waar je alleen heet water aan toe hoeft te voegen. Voor zover ik het weet is het alleen in grote zakken verkrijgbaar en kun je het halen bij de welkoop of de boerenbond. Op de verpakking staat wel als advies om het 1 keer in de week te geven. Je kunt eventueel ook kijken op www.subli.nl Lachen

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:22

Lilly97 schreef:
Subli slobber met kruiden is kant en klare slobber waar je alleen heet water aan toe hoeft te voegen. Voor zover ik het weet is het alleen in grote zakken verkrijgbaar en kun je het halen bij de welkoop of de boerenbond. Op de verpakking staat wel als advies om het 1 keer in de week te geven. Je kunt eventueel ook kijken op www.subli.nl Lachen

Volgens mij heb ik een zakje van 4kg ofzo.... Verward En dat je het maar eens in de week zou mogen voeren is mij niet bekend.... Ik zal zo even gaan kijken op de zak....

Ok, komt ie :

Subli slobber is een compleet voer en kan aan alle paarden en pony's gevoerd worden, maar is in het bijzonder geschikt voor paarden met opname problemen en een schrale conditie. Paarden met gebitsproblemen (bijv.tijdens het wisselen). Ook voor paarden die wat extra's nodig hebben vanwege extra prestaties, b.v. drachtige en zogende merries, dekhengsten en sport paarden.

Subli slobber met kruiden kan geheel of gedeeltelijk de overige krachtvoerders vervangen gedurende een korte of langere periode.
Onder normale omstandigheden wordt geadviseerd 1x per week uw paard subli slobber te verstrekken.

En er zit 7,5kg in een zakje....

Ik had per ongeluk het etiket een beetje scheef afgescheurd, maar tot zover mijn vertaling.... Knipoog

bunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 16:25

bedankt voor de reacties. ja want gewone slobber eet die niet graag dus iets met meer smaak zal er wel in gaan indderdaad Vork . en dan nog een vraagje weten jullie ook de prijs ervan of vallen die wel mee

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:32

Precies weet ik het zo niet, dacht rond de 6 euro ofzo.....

Lilly97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:51

De zakken zijn geen 25 kg zakken. Ze zijn veel kleiner, maar je kunt geen losse kilo-tjes kopen Vork

Inderdaad, volgens mij lag de prijs rond de 6 euro (los van eventuele inflatie Knipoog )

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:01

ik heb het bij de welkoop gekocht en een zak van 7,5 kg koste mij €5,25 dus dat valt nog mee ga vanvond proberen of ze het lust en lekker vind Haha!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:10

ik had vorig jaar de slobber van subli voor extra, ben er erg over te spreken. Rook lekker, lekker makkelijk, alleen water erbij en klaar.
Vindt het goed spul!

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:10

Ik voer het m'n paarden ook 1x in de week en ze zijn er gek op!

Alleen betaal ik volgens mij 8,95 als ik me niet vergis.
Maar zou het zeker een keer proberen, ik ben er ook mee begonnen omdat ik een jaarling met achterstand had. Ze knapte er enorm van op!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:55

Onze paardjes krijgen ook af en toe slobber van subli. Ze vinden het allebij erg lekker.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 22:51

zit er in de subli slobber haver in???kon he tniet op de verpakking vinden namelijk!!! Cool