zadelmak laten maken overijssel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

zadelmak laten maken overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 15:43

aangezien mijn helper weer fulltime werkt en ik romy niet in mijn up zadelmak kan maken zoek ik iemand die in de buurt van almelo zadelmak maakt.
het liefst aan huis, maar als het niet anders kan ook wel bij iemand anders op stal.
weten jullie iemand die dit doet in de buurt van almelo? en dan wel vanuit een rustige basis, dus niet overdonderen en klaar is kees.

Alane

Re: zadelmak laten maken overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 15:47

weet niet of het heel erg te ver uit de buurt is maar ik heb zelf enorm goede ervaringen met iemand uit Gelselaar.

Dat gebeurd op een snelle en zeer eerlijke manier en absoluut diervriendelijk.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 15:55

waar is gelselaar?? Bloos
kan die de pony komen ophalen en wat zijn de kosten?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:00

Niet in overijsel, maar ik ben erg te spreken over dreamstables. Mijn paard is er nu voor trailerladen. Ze maken ook paarden zadelmak. Dat duurt ong. 4 weken en dan kan je er de weg mee op en een B proef mee rijden. En hij blijft netjes stilstaan bij poetsen, opzadelen, opstijgen, afspuiten etc.
www.dreamstables.nl

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 16:04

als die mensen van dreamstables het paardje kunnen ophalen heb ik er geen problemen mee... anders moet ik hemel en aarde bewegen om vervoer te rgelen

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:50

In Slagharen zit Gert van den Hof, die is hier erg goed in, maar dat is vast niet goedkoop en dan moet je hem er wel naartoe brengen Knipoog

www.stalgertvandenhof.nl

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 16:59

gert van den hof past niet echt bij mijn methodes... ik wil haar echt zadelmak hebben vanuit de rust. hij overbluft paarden juist waardoor je vaak na een maand met een probleem zit

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:36

LiSSy schreef:
als die mensen van dreamstables het paardje kunnen ophalen heb ik er geen problemen mee... anders moet ik hemel en aarde bewegen om vervoer te rgelen

Dat weet ik niet. Mijn paard kwamen ze wel halen, maar dat is misschien wat anders omdat hij voor trailerladen kwam. Je zou het eens kunnen vragen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 18:41

ik heb ze een mail gestuurd maar hun kosten 200 euro per week! hier betaal je over het algemeen maar 300euro per maand.

maar waarschijnlijk is het probleem al opgelost. ik dacht er al over om van stal te veranderen en dat ga ik dus doen. de voordelen wegen een stuk zwaarder dan de nadelen namelijk.
mijn helper staat daar ook op stal, dus kan ze me wel weer helpen Lachen