laarzenvraagje...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MSDH

laarzenvraagje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-05 22:30

hey!

kan iemand mij tips geven over hoe ik het gemakkelijkst mn lere rijlaarze aan kan trekke?! k krijg ze alleen aan met pedaalemmerzakken, maar die gaan vet snel (na 1 a 2x drage) kapot!!

groetjes Marjette Pling

Ugene2001

Re: laarzenvraagje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 06:59

marjette schreef:
hey!

kan iemand mij tips geven over hoe ik het gemakkelijkst mn lere rijlaarze aan kan trekke?! k krijg ze alleen aan met pedaalemmerzakken, maar die gaan vet snel (na 1 a 2x drage) kapot!!

groetjes Marjette Pling

Gebruik je ook al laarzentrekkers ofniet? Dan heb je (als het goed is) geen plastic zakjes meer nodig Pling

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 07:55

En naast de laarzentrekker, ipv een zakje een pantykous aandoen, deze gaan ook langer mee dan een zakje Haha!

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 09:31

ik gebruikte wel gewoon een zakje en pakte gewoon een nieuwe als hij kapot was Bloos had een hele rol naast mijn laarzen staan hierzo! later niet meer gedaan omdat dat zo zweet en dat te warm was (trouwens een goed idee nu, jeetje wat is het koud met die laarzen aan!!!)

DraakjeII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 09:40

Inderdaad panty-kousjes gaan langer mee, je glijdt makkelijk je laarzen in en je krijgt er niet zulke natte voeten van als bij zakjes.
Als ik ooit nieuwe laarzen koop dan denk ik dat ik aan de achterkant (onder de knieholte) een stukje elastiek er in laat zetten. Dat helpt ook.

bibi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 09:45

Vol laten lopen met water en een dagje er mee lopen
Volgende dag zitten ze super!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:46

Ik ken iemand die er natte kranten in had gedaan en kan je vertellen dat dat echt geen succes was. Ik blijf bij mijn pantykousen Bloos

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:50

Speciaal om soepel in je laarzen te kunnen stappen heeft Kingsland ruitersokken. Deze hebben een verdikt voetbed en zijn super elastisch (passen altijd!). Verpakt in een zakje van 3 paar voor 16,50.

Afbeelding