ik heb denk ik een nogal slechte lesgeefster, alé ik heb er nog wel niet zo lang les van,maar het klikt niet zp, allesinds toch niet op rijtechnisch vlak, ze heeft gewoon heel andere visies als mij, ze let bvb helemaal er niet op of mn paard ontspannen loopt of niet, en ze geeft echt niets om de 'combinatie' alleen maar op de hoeken uitrijden en wat het paard doet, en dan bedoel ik de oefeningen,niet of het paard het ontspannen en echt goed uitvoert, zolang het er maar op trekt.. toch rijdt ze Z2, en vandaag zei ze tegen mij dat ik altijd maar al mn tijd ervoor neem, en dat ik te geduldig ben, nuja ik dacht dat dat mss een goede eigenschap was? maar volgens haar moet ik gewoon doorblijven doen ook al kan et paard het nog niet goed fysiek aan, dat noemt ze dan grenzen verleggen..:s? we hebben gewoon heel verschillende ideëen qua paardrijden, en daarbij door dat ik een tijdje terug heel ernstig ben gevallen, zit er de schrik bij mij nog vaak in, maar zij maakt het alleen maar erger, door bvb mn paard op te jagen of kwaad op me te worden als ik ergens bang van ben... en als ik iets fout doe, zegt ze het ook gewoon niet, ofja als ik bvb een figuur niet mooi genoeg rij wel, maar bvb dat ik mn handen hoger moet houden dat heeft ze nog nooit gezegd terwijl iemand anders mij dat wel al gezegd heeft, ze let ook helemaal niet op, kortom ik erger me er echt aan, maar heeft zij nu gelijk, of ik en moet ik gewoon op mn tanden bijten?