Ik word niet goed van de modder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lisa_pluisje

Ik word niet goed van de modder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 22:51

We hebben hier een gedraineerde bak, een niet gedraineerde bak en een round pen voor onze paardjes.
Wat we ook doen we hebben geen enkele bak droog en de wei is zo nat dat ze er niet op kunnen.
Heeft iemand een oplossing om de bakken droog te krijgen?
Alle hulp is welkom, ik word werkelijk niet goed van de modder rond het huis

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 23:22

Ik denk dat je dit beter bij VMR kan zetten Lachen

Chica

Re: Ik word niet goed van de modder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 08:48

Van AM naar VMR gezet.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 09:07

de lonwerker bellen en vragen of ie er iets aan kan doen: afgraven, grond keren, nieuwe grond aanvoeren, draineren..........

Bij ons is het ook vreselijk met de blubber, maar de boer wil er niets aan laten doen, dus ben je, als pensionklant, uitgepraat.....

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 09:16

Mijn bak is ook één en al blub
Weinig aan te doen, gewoon hopen dat het droog wordt en blijft Lachen

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:41

Bij ons was d ebak ook voorzien van centimeters bagger en blub.. Na een aantal weken had ik het helemaal gehad enben ik naar een andere stal toe gegaan. Daar hebben ze wel een gedraineerde bak. Alleen de losgooi bak is een en al blub. Ik stond al 7 jaar bij die eerste stal, was ook best wel moeilijk om van stal te verwisselen, maar toen ik meer dan een aantal weken niet kon rijden omdat alles, maar dan ook alles onder de modder zat na 10 minuten rijden was ik het zat. Maris had bijna 2 weken stil gestaan omdat we niets konden doen dan alleen maar losgooien. De wei mochten ze niet op. Op het afgesloten pad los laten kon ook niet want dan zouden ze alles vertrappen, dus bleef de bak over. Huilen

Ik begrijp uit jou verhaal dat je de paarden naast je huis hebt staan?? En dan is je paard verhuizen naar een andere stal het laatste waar je aan denkt natuurlijk. Maar als je een gedraineerde bak hebt hoord hij toch droog te zijn?? Daar zou ik dan naar laten kijken.. misschien is het een kwestie van verstopte buis?? Of afgebroken pijp wat er voor zorgt dat het water niet meer weg wil/kan...