best fit zadelmakerij, wie ook problemen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gekke_koei

best fit zadelmakerij, wie ook problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 20:28

na lang wachten was vandaag mijn zadel er hoor, nouw ja, moest hem zelf op halen in hilversum.

ik heb op willem gelegd, in de veronderstelling dat hij goed zou liggen. iets wat mij tot 2 keer toe bevestigd is en ze waren dol enthousiast dat ze weer iemand blij hadden gemaakt.

kortom, mijn zadel past dus niet en na een kwaad telefoongesprek werd mij doodleuk verteld dat ik hem maar terug moet brengen zodat ze kunnen zien wat er fout is. puntje bij paalte werd er gezecht dat ze nooit de garantie kunnen geven dat hij gaat passen... en me dan zon zadel aansmeren.

erg fijn zadel hoor, maar die gasten komen nooit of te nimmer meer bij mijn paard in de buurt... zeggen dat het geen verschil maakt of je een smalle boom hebt of een medium boom neemt en hem dan giga opvult van voren :S wie heeft er ook een probleem met deze heren?? vnd het nl geen stijl, bij mij op stal zijn er meerdere die zo denken, omdat ze ook problemen hadden...

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:27

komen ze zelf niet langs dan?
ik wilde volgende week hun ff bellen om een nieuwe zadel te bestellen maar nu denk ik laat maar Scheve mond
hoe lang moet je wachten tot je zadel kwam? Verward

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:35

hahaha is dit Best fit die met Hans.... opgestart is? Ik heb ooit een KN bij hem gekocht.. ben heeel erg blij dat ik nu een goed zadel en een goede zadelpasser heb zal ik maar zeggen..

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:39

Ik ben/was er best tevreden over. Mijn zadel was net niet genoeg opgevuld maar ligt al 100 keer beter. Hij kwam laatst terug voor het laatste stukje, maar dat heb ik nog niet kunnen proberen omdat Fleur kreupel is.
[VMR] Best Fit zadelmakerij?

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:42

Hans KAN trouwens wel een zadel heel goed aanpassen.. maar ik weet niet waar ie nu allemaal mee samenwerkt..

gekke_koei

Re: best fit zadelmakerij, wie ook problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 09:31

hij doet het nu met ene sjon Haha! of hoe je het schrijft, maar die vind ik weer heel aardig.. van hans heb ik geen hoge pet meer op na hij me zo schofterig heeft behandeld.

hij moet voor 3 mensen terug komen maar weigert gewoon... terwijl 1 ervan 6 nieuwe klanten bij mij op stal heeft geregeld...

maar goed, ik zit nu met een zadel die een te wide boom heeft... hij had ook gewoon ff een smalle boom kunen geven.. ff ruilen.. maar dat kon ook niet..

ik wachte al sinds voor de kerst op min zadel en moest hem nota bene zelf ophalen deze week, ik geloof wel dat ik genoeg geld betaal.. je kan gewoon weg een zadel niet passend maken als je het paard er niet bij hebt en als ik er zelf niet op gereden heb...

maar commijs komt vrijdag langs... dus dat wordt zadel nr 7.. ik wil gewoon dat dat beesie eens een passend zadel heeft.. wat dat betreft deed van rijs het wel beter... ookal is zijn opvul spul niet zo best

maar als je een paard hebt met een makkelijke rug dan ben je bij hun goed... maar niet teveel eisen en moeite kosten want dan gaat de lol eraf.. ze doen het tenslotte voor de lol.. jaja 50 uur voor je lol werken zeker Boos!

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:55

dus ze moeten die zadels erst bestellen?

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:29

Heb nooit problemen gehad. Sterker nog had een groot probleem en kon diezelfde week nog met paard en al langskomen. Verder met opvullen altijd heel snel geholpen. Aan de telefoon zei Hans dat hij ook geen garanties kon geven bij opvullen zonder je paard! Knipoog

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 19:54

hij wl niet eens bij mijn paard langs komen!! hij geloofde niet eens dat het zadel al meteen op zijn schoft lag terwijl hij er 2 viltlagen extra in heft gestopt!!

maar goed een stalgenoot met hetzelfde zadel heeft nu hetzelfde probleem, alleen zij na 2 weken, dus die zal ook nog wel boos bellen Haha!

hij is een stuk of 4, 5 keer bij ons op stal geweest en dan echt voor 3 of 4 uur. daarom dacht ik k laat mijn zadel bij hem na kijken.

2 keer is hij voor mij geweest, 1 keer om een nieuwe te passen, 2e keer om te kijken of hij echt zou passen voor hij de boel weer dichtnaaide. ze waren allebij heel positief.
ik zelf dacht ook dat het goed zou komen, na 5 zadels gehad te hebben en veel opvulbeurten en veel zadelmakers weet ik ook het 1 e ander.

maar ik heb nu dus het idee dat hij een heel ander zadel heeft meegegeven.
maar ook dat wil hij niet toegeven.

hij was de gene die zei dat ik langs moest komen met hetzadel
zodat hij kon kijken wat er fout gegaan was.. natuurlijk kan dat niet, daar heeft hij mijn paard voor nodig en dan moet iknog een week of 3 wachten.. maar mijn paard staat dus al 2 weken stil(niet onder het zadel iig)
ik heb ook wedstrijden om voor te trainen en zo maar een leenzadel op willem kan dus ook al niet..

maar meneer wil niet langskomen, ookal heb ik het zadel nog niet volledig betaald. sorry maar ben je dan stom?? ik heb het zadel en maar de helft betaald en nog wil die man niet langs komen om me te helpen...

moedeloos wordt ik ervan. er was niets aan de hand geweest als hij zijn fout had toeggeven en had gezegd kom maar een smalle boom halen.. niet die onzin dat het niet uitmaakt welkeboom je er op legt..

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 19:57

ik had even niet goed gelezen.. JIJ ben met paard en al LANGS GEGAAN!

hij kwam niet bij jou

en aangezien mijn paard trailer angst heeft, ik fulltime werk, ik geen e achter b laat staan een auto rijbewijs heb en al helemaal geen trailer gaat dat niet door, service hoor je te geven als je net een groot bedrag aan een nieuw zadel hebt uitgegeven.

mijn zadel hoefde niet besteld te worden, die lag nog in het magazijn, ze hadden het veel te druk om even mjn zadel n mekaar te naaien en me ff een belletje te geven. ik heb er zelf achteraan moeten bellen en zelf op moeten halen omdat ze er geen moeite voor wilden doen.

ze zijn goed hoor, geen kwaad woord daarover, maar gewoon de service is belabberd. als je een product afleverd moet dat goed zijn en als dat niet zo is moet je daar iets aan doen.

het zadewl ligt nl wel perfect op mijn merrie die medium boommaat heeft Haha!

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 23:37

Gekke koei ! bedankt voor de info dat is idd geen service