maxh hippo of soulmate

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber18

maxh hippo of soulmate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 20:11

Voor onze paarden ben ik op zoek naar een goed supplement omdat ze maar weinig krachtvoer krijgen. Nu leken Maxh hippo en Soulmate mij allebei erg goed, maar zijn ze ook niet bijna hetzelfde...?! Verward Qua ingredienten en prijs lijken ze namelijk wel erg veel op elkaar. Wat denken jullie, maakt het iets uit welke ik neem, en waar hebben jullie de beste ervaringen mee?

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:50

MaxH werkt bij de mijne erg goed, en nog een stuk of wat paarden bij ons op stal.

Ze zijn vrolijker en lijken meer werklust te hebben.
Over MaxH hoor ik wel meer tevreden geluiden.

Soulmate ken ik niet, wa's da??? Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:26

Ik heb ook zitten zoeken naar een fijn supplement voor Rena , omdat ze elke dag op de wei staat en ook gewoon hooi krijgt , niet bijzonder hard werkt en pit zat heeft , snel teveel vervelende energie heeft en gevoelig is voor hoefbevangenheid. Op zich kan ze dus aardig toe met gewoon de wei en haar hooi / peen / appels.

Maarja je wilt 's avonds / na het rijden toch iets voeren , en je wilt ook graag alle benodige vitamientjes / mineralen / bouwstoffen / extra's erin stoppen. Het is sowieso al de vraag of je dat met biks / muesli doet ,
maar als je maar een kwart van de normale op de zak aanbevolen hoeveelheid voert omdat ze anders in de wei nog schrikt van haar eigen scheet , dan krijgt ze ZEKER niet alles binnen wat ze nodig heeft.

Denk ik dan Lachen

Heb eerst een nog bijna volle pot Soulmate van een bokker overgenomen , daarna het Kompleet Supplement van de Paardendrogist gebruikt , maar dat gedoe met poedertjes enzo beviel me toch niet zo Scheve mond

Toen de Aura paardenkoeken van Pavo gevoerd , zit niet of nauwelijks energie in maar wel voedingsstoffen , en de paarden vinden het erg lekker ! Vingers aflikken

Voert ook makkelijk zonder allerlei natte mengseltjes te moet maken

Maar ik wilde toch nog iets hoogwaardigers qua goede stofjes en ben toen weer fanatiek aan het zoeken geweest naar een perfect passend voer voor haar , en uiteindelijk uitgekomen bij Dodson & Horrell Ultimate Balancer.

Dit zijn brokjes waar echt alles in moet zitten en die bovendien allerlei leuke stofjes bevatten zoals biotine voor huid en hoeven , Omega 3 en 6 vetzuren , MSM enz.

Voor goede vertering , goede werking van het hele darmstelsel e.d. flexibele gewrichten , goede doorbloeding en tegen ontstekingen (komt weer goed van pas tegen hoefbevangenheid OK dan! )

Nouja enz. enz. en qua verhaaltje voldoet het dus helemaal aan alle wensen die ik heb qua paardenvoer voor Rena.

Weinig opgepompte energie maar wel super onderhoud voor het hele lijfje waardoor ze haar energie goed gebruikt zonder zo zeikerig te worden.

Ik ben er vooralsnog dus erg enthousiast over , alhoewel je natuurlijk nooit 100 % zeker kunt zien of gunstige effecten die je waarneemt nou van je nieuwe voer komen....

Maar beetje bij beetje zie ik wel opvallende dingen gebeuren , is wel leuk !

En dit voer klinkt gewoon perfect voor haar.

Is alleen stervensduur Bloos!

Maarja , ZO perfect klinkt het als wat ik zoek , en al die losse rommeltjes zouden ook heel wat kosten , dit is lekker makkelijk compleet al en ze eet het goed Lachen

amber18

Re: maxh hippo of soulmate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 12:49

He he, nou eindelijk kan ik weer normaal een berichtje plaatsen, de site deed het een paar dagen niet goed, of ligt dat aan mijn computer..?! En weet iemand waar de zoekfunctie is gebleven (stond altijd boven in het beeldscherm), zodat je in alle berichten naar bepaalde onderwerpen kan zoeken??
Maargoed, ik zal even reageren op jullie!:
Wat Soulmate is weet ik eigenlijk ook niet precies, maar ik kwam het veel tegen op deze website en het zou heel goed zijn... Maar toen ik dus de eigen website van Soulmate (soulmate-nutrition.nl) keek, zag ik dat het eigenlijk qua ingredienten wel veel lijkt op Maxh hippo dus ik vroeg me af wat het verschil in werking is en waar mensen hier de beste ervaringen mee hebben. Zijn er echt niet meer mensen die mij hiermee kunnen helpen..!?
En over Ultimate balancer: ik heb er wel van gehoord maar zag dat het inderdaad erg duur is. Waar koop jij het en kan je daar dan ook zakken van 20 kg krijgen en niet alleen de 10 kg emmers? En wat is er precies verbeterd aan jou paard sinds je dit geeft?
Bedankt voor jullie hulp!! Knipoog

Maris

Re: maxh hippo of soulmate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 19:39

Hoi,

Ik geef mijn paard Ursonne poeder, denk dat dit vergelijkbaar is met maxh en soulmate. Ursonne is van Dr. Schaette.
ik heb trouwens nog 4,5 kilo Ursonne te koop, daar doe je ongeveer 2,5 tot 3 maanden mee ........

Groetjes,

Maris