ik weet nie zo goed wat ik moet doen
ik verzorg al een jaar of 3 2 verzorgpaarden, cybella en caprice. de bazen zijn al oudere mensen of tenminste alleen die vrouw nu, want die man is een paar maanden geleden overleden en die zorgte altijd voor de paarden.die dochter is de baas van caprice en die is nu de baas van de paarden maar ze staan nog op de zelfde plek.
ik kwam daar nu zaterdag en teon waren ze de boel helemaal aan t opruimen, ze waren een grote schoonmaak aan t houden. en ik had t eerst ni door maar dat doen ze voor de kpers!!!! en als dr nieuwe msensen komen te wonen gaan die paarden naar die dochter toe en kan ik ze in t begin ng verzorgen maar later ni meer!!
ik denk namelijk dat ze op een gegeven moment me niet meer wil als verzorgster
ik denk t ni k weet t zeker! k weet nooit goed wat ik aan har heb en wat ze denkt over me
maar wat me probleem nou is k wil ze NOOIT NIMMER kwijt die paarden en vooral cybella niet. k heb zon band met dr gekrgen en wil haar niet meer kwijt!!! wat moet ik doen k weet t egt nie meer kan iemand me helpen!!
laura
ps in men profiel staan fotos van cybella en caprice als je dat leuk vind om te zien