wat moet ik nou doen!!!??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cybella4

wat moet ik nou doen!!!??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 19:48

eey,

ik weet nie zo goed wat ik moet doen Verward ik verzorg al een jaar of 3 2 verzorgpaarden, cybella en caprice. de bazen zijn al oudere mensen of tenminste alleen die vrouw nu, want die man is een paar maanden geleden overleden en die zorgte altijd voor de paarden.
die dochter is de baas van caprice en die is nu de baas van de paarden maar ze staan nog op de zelfde plek.
ik kwam daar nu zaterdag en teon waren ze de boel helemaal aan t opruimen, ze waren een grote schoonmaak aan t houden. en ik had t eerst ni door maar dat doen ze voor de kpers!!!! en als dr nieuwe msensen komen te wonen gaan die paarden naar die dochter toe en kan ik ze in t begin ng verzorgen maar later ni meer!!
ik denk namelijk dat ze op een gegeven moment me niet meer wil als verzorgster Huilen ik denk t ni k weet t zeker! k weet nooit goed wat ik aan har heb en wat ze denkt over me Verward
maar wat me probleem nou is k wil ze NOOIT NIMMER kwijt die paarden en vooral cybella niet. k heb zon band met dr gekrgen en wil haar niet meer kwijt!!! wat moet ik doen k weet t egt nie meer kan iemand me helpen!!

laura

ps in men profiel staan fotos van cybella en caprice als je dat leuk vind om te zien

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:51

Je kan niets doen.
Het is heel vervelend, maar de paarden zijn niet van jouw, je mag al blij wezen dat die mensen je laten rijden op Cybella en Caprice.

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:53

praat moet die dochter, wat jouw vooruitzicht is, en wat zij wil.. misschien kan je iets regelen..
verder maar hopen dat het allemaal meevalt, en voor de rest ben je eigenlijk machteloos.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:10

Wat vervelend, je kunt idd gaan praten

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:31

ja moeilijk, het is net wat sjonniej al zegt het zijn jouw paarden niet en die dochter ja zij moet er de centjes maar voor hebben om die paarden te kunnen houden.
heb jij zelf eigenlijk enig idee wat paarden kosten per maand? ( hoor oma spreken), nee zonder dollen misschien wil ze de paarden dol graag houden maar heeft ze gewoon het geld er niet voor om ze te onderhouden.
en ja dan kan ze er maar beter een goede plek voor zoeken zodat er goed voor de paardjes gezorgd wordt, en misschien komen ze niet eens zo ver uit de buurt terecht en kan je er als nog heen.
ga eens praten met die dochter en probeer haar te begrijpen

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:33

Sjonniej schreef:
Je kan niets doen.
Het is heel vervelend, maar de paarden zijn niet van jouw, je mag al blij wezen dat die mensen je laten rijden op Cybella en Caprice.

daar ben ik het mee eens.

cybella4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 20:37

k rijd dr ni op. ze zijn nog ni officieel van har mar van die man die dood is dus...

cybella4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 20:37

k verzorg ze gewoon en zo

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 23:50

ik zou als ik jou was gewoon eens met die dochter gaan praten, dan weet je ook waar je aan toe bent,

p.s. zou je misschien gewoon ABN kunnen typen, dit leest erg irritant

luuntje

Re: wat moet ik nou doen!!!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 09:05

Praat eerst eens met die dochter.
Je kan nu wel gaan gissen wat er met de pony's gaat gebeuren, maar misschien heeft zij wel hele andere plannen.

laulau85

Re: wat moet ik nou doen!!!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:16

Je moet denk ik ook gaan praten en voor zover genieten van ieder moment. Ik heb het ook vaak genoeg meegemaakt... zelfs dat ik aankwam en het paard stond al in de trailer. Ik hecht me daarom tgenwoordig niet meer teveel aan paarden om verdriet uit te sparen. Ik weet dat dat heel moeilijk is. In ieder geval veel succes