Wij gaan een Iveco Daily gekocht en gaan die ombouwen tot paardenvrachtwagen. Nu hebben we eens rondgekeken voor een WA-verzekering. De goedkoopste die we tot nog toe gevonden hebben, vraagt 1200 euro per jaar. Wie heeft er ook een vrachtwagen en waar is die verzekerd? En wat betalen jullie aan premie?
TisUnique
Geplaatst: 24-01-05 19:51
Wij hebben onze vrachtwagen (3-paards, C rijbewijs) WA verzekerd bij Hippo International, betalen daarvoor bijna 80 euro per half jaar, op basis van 60% B/M korting.
Jasper
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-05 20:05
Bedankt voor de reactie. Ik zie nu dat ik bij de verkeerde verzekeringsmaatschappijen aan het zoeken was, bij de gewone autoverzekeringen dus. Nooit gedacht aan een paardenverzekering. Ik ga weer opgelucht verder zoeken.
Heel goed rondshoppen, schakel daar desnoods een tussenpersoon voor in. Toen ik mijn Vrachtwagen (C-rijbewijs) ging verzekeren begon ik met 2000 gulden en geen groene kaart of B/M regeling en eindigde met 800 gulden per jaar, B/M-regeling en groene kaart. Ondertussen is de wagen oud genoeg om old-timer te zijn (meestal >15 jaar voor de verzekering) en betaal ik nog 126 euro per jaar bij de europeesche. Ik weet niet welke Iveco je hebt, maar bezind eer ge begint aan wagens <3500kg MTM