Waarvoor?? SPOED!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Le0nie

Waarvoor?? SPOED!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 19:19

Kvroeg Me af.. Wat verschillende Mensen van een Tiedeman vinden.. Goed.. Slecht.. En waaorm? En waarvoor Jullie het gebruiken enz...

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:01

Mits de thiedemann goed gebruikt wordt is er niks mis mee.
Maar waarom is dit met spoed ?

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:03

als je paard er de hele tijd vandoor gaat is een goed afgestelde thiedeman zeeeer handig maar je moet het wel goed gebruiken

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:03

SANEX schreef:
Mits de thiedemann goed gebruikt wordt is er niks mis mee.
Maar waarom is dit met spoed ?

mee eens ....
en ook ik vraag me af waarom dit spoed is?

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:04

ik heb mijn pony ermee gereden, maar mij beviel het niet zo, ik had hem heel los en mijn pony liep al echt zo van dit is niet leuk op een end in de krul getrokken enzo. was voor mij geen oplossing, ik heb nu les voor me houding en leer met de bewegingen mee tegaan enzo en aan de teugel gaat nu ongeveer vanzelf

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:18

Volgens mij kan een Thiedemann niet zo veel kwaad mits je hem niet te strak doet. Ik heb een tijdje buiten gereden met de Thiedemann, omdat mijn paardje erg sterk was, en ik vrij bang Bloos!
Alleen toen hij een keer echt schrok en op zij sprong, knapte mijn Thiedemann Verder niets gebeurd of zo.
Je hebt met een Thiedemann meer te zeggen dan met een martingaal en je hebt minder kans om iets verkeerds te doen dan met een slofteugel.