likken..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

neres

likken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 19:13

Als ik in de stal kom bij mijn paardjes staat er 1 al mn ritsen open te trekken en de ander likt me...ze zijn een beetje vreemd.. Mijn vraag:
Waarom likt mijn welshje me helemaal af?? ik word er totaal gestoord van, ze heeft een likblok en en krijgt gevarieerd voedsel.
Maar vanaf het begin dat ik haar heb likt ze ze likt alles je handen je broek je jas je trui echt werkelijk alles. Ze likt trouwens na het eten ook haar wei genootje..
Maar het is godsgruwelijk irritant want je kan je kont niet keren of... ja ze staat aan je kont te likken Schijnheilig
Ze likt tijdens het wandelen, tijdens het mesten, tijdens het poetsen, tijdens het eten... en af en toe neemt ze een hap van je Boos! Maar het is altijd likken.
Het is hoogst irritant waarom doet ze dit? en kan ik dit afleren.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:38

Mss een tik die ze aangeleert heeft? Lijkt me in dit geval geen zout tekort aangezien hij een liksteen heeft.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:10

volgens mij welsh eigen.
Haha!
mijn welsh zit altijd mijn jas af te slikken...en als ie de kans krijgt mijn rijbroek...

volgens mij vind ie me gewoon lief. hij likt trouwens andere paaren ook als t lukt, over t hoofd, de benen,, heel apart......

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:57

Mijn welshje doet het ook. Krijgt ook gevarieerde voeding en heeft ook een liksteen. Ze doet het pas sinds kort, als de DA binnenkort komt, zal ik eens vragen of hij een idee heeft waar dit vandaan komt.

Ik word ook helemaal afgelebberd Haha!

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:00

waha wel raar Haha!