waar vind ik extra full artikelen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sandr0

waar vind ik extra full artikelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 12:52

mijn paard past helaas geen full hoofdstel/halster en achter moet hij starijklappen hebben maar ook daar kan ik alleen maar full bij vinden. Ik heb al bij mr ed geinform,eerd of ze ook geen strijklappen kunnen bestellen in extra full maar dat kon niet. Het enige zijn de action 3 in 1 beschermers maar die heb ik al en die zijn niet ideaal om door de zee te rijden om dat ze zich helemaal vol zuigen met water. Ik zoek dus gewone strijklappen in een maatje meer..... Haha!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 12:53

starijklappen zijn dus gewoon strijklappen hoor!!!! typ foutje

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 13:04

Stel deze vraag anders eens bij het shire-forum?
Of een pb naar craignethan hier op bokt.
Ik denk dat mensen met shires dit probleem ook al eens hebben gehad, en allicht hebben opgelost?
Succes!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:39

ik heb hier ook weleens naar geinformeerd bij mijn ruitersportzaak. Zij vertelden mij dat ze de peesbeschermers en strijklappen zelf groter kunnen maken door het klitteband te verlengen.

Voor een halster heb ik zelf een tip omdat ik ook een paard heb wat eigenlijk extra full nodig heeft, de halsters van het ruitergilde en dan gewoon full zijn heel groot Lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:00

mijn disney halster is ook enorm.. maar niet iedereen houd van geel/groen/rood/blauw met mickeylogo Schijnheilig