Wie is er ook van plan naar de Equitana te gaan en heeft tips voor een leuk hotel (liefst stukje buiten Essen)?
Verder is alles welkom, welke dagen het minst druk zijn ... dat soort dingen ...
Liesbeth
Geplaatst: 24-01-05 11:04
Denk dat je een beetje te laat bent voor een hotelletje, maar kijk eens op de site van Equitana, daar hebben ze ook een gedeelte over hotels etc, misschien kan dat je helpen. Groetjes, liesbeth
MoniqueT
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-05 11:07
Site van Equitana staan alleen twee grote ketens. Als je in de buurt gewoon een klein hotelletje in een dorpje neemt, paar kilometer verder, lukt dat vaak wel hoor. En die zijn vaak veel gezelliger ook nog.
En laat? We hebben nog meer dan een maand.
Liesbeth
Geplaatst: 24-01-05 13:10
dan zou je het ook via de duitse VVV (fremdverkehr heet dat geloof ik) eens kunnen proberen, misschien dat die nog een hotel of pension weten. Ik weet wel dat kennissen van mij de ervaring hebben gehad dat maanden van tevoren alles al volgeboekt was, vandaar mijn opmerking van "te laat". Groetjes, Liesbeth P.S. ik ga zelf op de donderdag (westerndag) er naar toe, ben er nog nooit geweest en ben dus heel benieuwd hoe de Equitana is, zal wel weer helemaal blut terug komen!!
Auky
Geplaatst: 24-01-05 13:17
Ik ga er ook misschien heen, is nog niet helemaal zeker. Be er nog nooit geweest, lijkt me echt superleuk. Moeten er van tevoren kaarten gekocht worden of iemand weet?