oefenwedstrijden regio Den Haag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eowynnie

oefenwedstrijden regio Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 08:28

Wie weet er waar er oefenwedstrijden georganiseerd worden in regio Den Haag ? En moet je om mee te mogen doen ook lid zijn van een vereniging ?

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 08:34

goede vraag !!
Ben ik ook wel erg benieuwd naar..

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 09:23

Voor zover ik weet moet je voor een oefenwedstrijd dressuur wel altijd lid zijn van die vereniging die het organiseert, ik ken geen oefenwedstrijden waar iedereen van buitenaf mag komen. Je heb het wel met springen en mennen (marathon) dat het kan.

eowynnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 09:25

welke vereniginen zijn er in de buurt van Den Haag / Monster allemaal ?? En worden er behalve dressuur en springen dan ook nog andere dingen georganiseerd en mag je dan in hun bak rijden ??
Het moet wel in de buurt zijn want ze durft niet in een trailer :S

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:22

Klopt, bij ons op stal (de Arckelhoeve) worden er 2 tot 3 keer per jaar oefenwedstrijden georganiseerd, deze vallen op dezelfde dag als de officiele wedstrijden.
Het is alleen voor pensionklanten en leden van de Delflandruiters.
Ik denk dat andere vereningen inderdaad ook zulke wedstrijden organiseren, misschien even bellen?

eowynnie

Re: oefenwedstrijden regio Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 07:32

Leden van de delflandruiters , mogen die ook zelf vrijrijden in de bak als er geen wedstrijd is en mogen ze ook meedoen aan alle activiteiten die de manege organiseerd, bijv. zoals de winterspecial nu ?