Trailer of camion?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

velinda

Trailer of camion?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 21:56

Ik ben op zoek naar een trailer of camion. Wat hebben jullie voor jullie trailer of camion betaald? Het moet wel met 2 paarden zijn en een zadelkamer. Ik ga een nieuwe kopen dus geen 2e hands zeggen want ik wil de nieuwprijs weten. Wat vinden jullie tussen deze merken het beste en welke ervaringen heb je met deze: Ifor Williams, Iveco, Westfalia, Böckmann,... ? Liefst met foto erbij!

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:31

Wij hebben een Henra trailer, twee paarden maar geen zadelkamer, dat ding heeft 5000€ gekost. Verder ben ik er wel erg tevreden over. Ifor Williams heb ik al slechte dingen over gehoord, zoals dat het hard rammelt, en de vloer los komt (is zo gemaakt) als je paard erop staat(paard schraapte en ineens was de mat weg, herschoven).

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 09:09

Uit je tekst maak ik op dat je in Belgie woont. Ik weet niet precies wat de voorwaarden zijn in Belgie met vrachtwagens, maar ik zou altijd voor een vrachtwagen kiezen. Het reist veel comfortabeler voor zowel mens als paard. Let er wel op dat je voldoende laadvermogen hebt, minimaal 1000kg per paard als vuistregel aanhouden.