stalling omgeving utrecht gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

melissa20

stalling omgeving utrecht gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 19:30

ik zit er over te denken om misschien over een jaartje ofzo mijn pony ( epony)over te verhuizen naar utrecht. Ik studeer er nu al 2 jaar en woon hier nu sinds een jaartje. Mijn pony staat nog bij mijn ouders ( omgeving arnhem)en ik forens vaak op en neer, ik heb een schat van een bijrijdster die alle dagen komt als ik niet kom. Ik rijd nu in het weekends( vrijdag tot zondag) en kom nog een keer door de weeks. De rest doet de bijrijdster.

Nu is dit misschien allemaal prachtig geregeld maar toch knaagt het elke dag. Het liefste zou ik toch over een jaartje hem permanent over willen verhuizen naar utrecht. Ik woon zelf in het centrum en studeer aan de uithof. Zijn er misshien stallingen in die omgeving. Het moet wel met de bus of met de fiets bereikbaar zijn. FHet liefts moeten er mogelijkheden tot wedstrijd rijden zijn. Dat doe ik nu namelijk ook nog,ben al L1 OK dan! . Graag wel weide gang( of paddock in winter).

Graag zou ik ook willen weten hoe jullie het doen ( student-pony). Zijn er mensen (studenten) die ook hun paardje hebben verhuisd naar de stad waar zij studeren? mensen uit utrecht?Bvd Pling

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:36

www.stalrhijnauwen.nl onze stal is op ca 10 minuten fietsen (door het bos) van de Uithof, er zijn nog meer stallen in de omgeving,met weidegang, goedkoop, simpel iets luxere etc. het is dus maar net waar je zelf voor kiest, maar er is keuze genoeg hoor
(kijk ook op www.paardensport.nu daar staan meerdere stallen in de omgeving op!) mocht je meer informatie willen hebben over onze stal, stuur dan gerust een pb!