Vandaag zag ik dat Tess Roos heeft. Maar in de Divoza en Paardendrogist catalogus kan ik geen anti-roos shampoo vinden, en de site's ook niet. Wie weet waar je wel anti-roos shampoo kunt kopen voor paarden, of kan je gewoon 'mensen' anti-roos shampoo gebruiken (heb ik eens gelezen, iemand die anti-roos shampoo van Head&Shoulders gebruikte voor haar paard met roos) ?
xXDjuukiejXx
Geplaatst: 23-01-05 19:37
Zover ik weet kun je gewoon mensenshampoo gebruiken, Vind ook dat dat beter werkt
sandr0
Geplaatst: 24-01-05 12:49
hen s is slecht voor je paard. mesnen mogen het ook niet altijd gebruiken en het is echt een medicinale mesnen shampoo. kerato shampooo ( teershampoo) kun je beter gebruiken voor je paard. werkt goed, en je paard gaat mooi glansne. betadine shamppo is ook nog een optie maar dat vind ik persoonlijk wat minder
Auky
Geplaatst: 24-01-05 13:18
ik heb teershampoo voor honden gebruikt toe Auky last had van schilfers/roos. Dit heeft wel goed geholpen moet ik zeggen !!
Anoniem
Geplaatst: 24-01-05 17:40
Bedankt, ik zal eens kijken waar ik kerato shampoo kan krijgen .
Kiara
Geplaatst: 24-01-05 17:51
Zwavel-teershampoo, of teershampoo, of idd keratoshampoo. Maar dan WEL voor dieren, NIET voor mensen. Kijk eens bij de paardendrogist op de site, misschien vind je daar iets? Veel succes!