Missen jullie je lpaard ook na een dag niet zien?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Missen jullie je lpaard ook na een dag niet zien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 17:20

Hi

Als ik Lady een dag niet heb gezien, dan mis ik haar echt. Vandaag had ik gevraagd of iemand anders Lady wilde doen voor mij, omdat ik echt moet leren voor mijn tentamens (heb nu even vrij genomen..pff...heb echt zitten blokken). Maar ik mis Lady echt. 24 uur geleden nog gezien, maar het is gewoon een stukje van mij (klinkt wel heel erg Clown )

Nagoed...mijn vraag, ben ik de enige die dat heeft?

loeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:25

hahaha,
ik herken dit echt wel!! Bloos als ik een dagje niet kan, baal ik er best van!
Ook als ik een weekendje weg ga, of op vakantie ben... daar kan ik gewoon tegen op zien!! Erg hè Bloos!
maar ja, ik moet me er dan even over heen zetten (want hij wordt wel goed verzorgd door mijn bijrijdster), en dan kan ik heus wel genieten van die vakantie... Lachen

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:28

Ik weet niet hoe het is Bloos
(sinds ze bij elkar zijn heb ik ze nooit 1 dag overgeslagen Tong uitsteken )

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:28

Herkerbaan Haha! Ik zit in mijn tentamenweek en soms vraag ik ook wel een vriendin om d'r te doen. Dan heb ik echt het gevoel dat ik iets ver geten ben. Het zit er zo in, dat ik er elke dag heen ga..
Maar ik moet wel toegeven dat het ook wel eens lekker is dat ze gedaan wordt hoor Haha! (zeker als het regent die dag Bloos!)

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:29

Nee ik heb daar niet zo erg last van..Ik ga de laatste tijd ook maar ongeveer 4 keer per week heen Verdrietig Maar als ik een paar dagen achter elkaar niet kan mis ik haar wel.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:29

Dit herken ik ook wel heel erg! Gelukkig kan ik nu wel altijd iedere dag naar Avanti gaan, eerst was het nog weleens moeilijk omdat hij zo ver weg stond.
Met de vakantie mis ik hem al helemaal. Ik was eerst wel een bofkont dat ik hem 2 keer mee kon nemen maar vorig jaar kon het niet en heb ik me stierlijk verveelt zonder hem dus ik miste hem ook heel erg.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:30

Ik merk het niet na 1 dag, maar dat komt denk ik omdat ik gewend ben dat ik niet elke dag naar mijn verzorgpaarden kan, gewoon te weinig tijd heb. Wel mis ik ze tijdens mijn vakanties, en ben ik dan blij als ik ze weer zie. 's Zomers ga ik wel elke dag en als ik dan een paar dagen niet ga mis ik ze erger dan als ik in de winter vaak maar 4 keer per week kan.

ezzie996

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:05

Dat heb ik ook. Zelfs na 1 dag. Op zondag is de stal gesloten dus dan mag ik niet Boos! egt elke zondag weer maak ik me daar boos om. Maarja maandag ben ik altijd blij als k weer mag Lachen. Verder ga ik elke dag zelf ook al heb ik eigenlijk geen tijd (dan maak ik wel tijd). Zelfs al ben ik ziek nouwja als k egt ziek ben mag ik niet van me ouders maar als het ook maar een beetje beter gaat ga ik snel naar hem toe.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:19

als ik een keertje een dag niet kan voel ik me helemaal niet compleet. haast schuldig omdat ik niet naar mijn sweety geweest ben...

op vakantie gaan vind ik dus verschrikkelijk!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:21

Nah, zo erg is het bij mij niet. Maar twee dagen wordt wel erg hoor! Als ik ziek ben vind ik het ook poedersuiker dat ik niet naar Janine kan.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:40

Sinds dat ik haar heb is het nog maar 1x voorgekomen dat ik haar niet gezien heb. Ik wil er gewoon iedere dag heen... Bloos

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:43

Ik heb mn paard samen met mn vader en zus dus moeten we de dagen verdelen. Ik kom de ene week 2 keer en de andere week 3. Soms zie ik hem donderdag en dan pas dinsdag weer, dan mis ik hem wel maar verder eigenlijk niet. Aan de andere kant vind ik dat dat het ook leuk houd, dan vind je het leuk om je paard weer te zien Lachen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:49

Ik ben verplicht ze iedere dag te zien Knipoog Vanaf de eettafel kijken we zo de stal in, dus iedere dag zie ik ze wel.
En als ik ze niet zie ben ik te ziek om dat te beseffen.

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:56

ik ga elke dag,dus heb ik geen last van,van ze missen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:57

Ik ga iedere dag naar mijn paardje toe. Zelfs als het echt niet kan, zorg ik dat ik haar even kan zien. Al is het maar vijf min. even kijken of alles goed is. Vandaar dat op vakantie gaan ook een probleem is bij mij, het kan domweg niet. Of ik moet een erg goede verzorgster vinden, waar ik ´s avonds nog mee kan bellen.

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:59

Ja hoor zo erg ben ik ook! 1 dag in de week ga ik niet naar mijn paardje. Met een vriendin heb ik afgesproken dat we elke week 1 dag elkaars paardje doen. Toch bel ik haar die dag vaak nog even om te vragen hoe het met Annelie was.

Ik ga wel op vakantie maar niet langer dan een week!! Dan krijg ik echt te veel heimwee naar haar Ach gut

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:59

Ik vind het niet zo erg, dat houdt het leuk toch? Eens een dagje je paard niet zien..

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:00

ik probeer iederre dag en als ikniet kan dan bal ik ook wel ff, maar ik weet dat ze toch verorg worden enz duszz.. dan heb ik er niet zo veel problemen mee

Jolanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:22

Ik zie em elke dag. Lachen

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:25

Heel herkenbaar. Gelukkig staan ze thuis en zie ik ze dus iedere dag, ik hoef enkel de bijkeuken in te lopen en kijk recht de stal in van mijn paard. Zijn hobby is ook het kijken naar die gekke mensen achter het raam geworden. Haha!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:41

ik vind het ook lastig. in principe zie ik hem iedere dag, al was het maar om ff te kijken of het goed met hem gaat, even los te gooien of buiten te zetten. als ik een dag echt niet kan dan baal ik best ja. Lachen

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:58

na 1 dag valt het wel mee, maar toen ik 3 dagen op kamp was geweest, ging ik de ochtend erna heel erg vroeg naar m'n paardje toe, ik had 'm ontzettend gemist !

Dat wordt wat van de zomer.. dan gaan we 3 weken naar de camping..
We gaan dan wel iedere week een dagje naar huis om 'm even op te zoeken, maar wordt toch wel afkicken hoor ! Haha!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:59

Ja, toen wel met Genderose, nu niet meer. En dat wil ik zo houden, ik wil lekker op vakantie kunnen zonder me zorgen te maken om een paard. Als ik merk dat ik er wel moeite mee ga krijgen, ga ik gewoon wat minderen.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:08

Ik mis m'n paardje nog elke dag.. ze is er nu ruim 2 maand niet meer, maar wou dat ik haar nog elke dag kon zien.. Huilen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:13

Dat heb ik ook Mijn bijrijdster komt iedere zaterdag en dinsdagavond en ik dacht altijd.. heerlijk eindelijk niet verplicht naar Omar en lekker met mijn benen op de bank.. en ik betrap me erop dat ik niet bij hem weg kan blijven en dus toch iedere zaterdag en dinsdag zelf ook naar hem toe ga Bloos Kan het niet laten, maar moet er ook bij zeggen dat de sfeer bij ons op stal ook heel erg goed is en ik mijn stalgenoten ook mis als ik te lang wegblijf Tong uitsteken