Hoi, naar aanleiding van mijn voirge topic heb ik dan toch maar chaps gekocht (lederen) maatje M nu in de winkel gingen ze ook al niet zo simpel aan, maar betert dit na enkele keren rijden, want ik moet echt trekken en sleuren voor ze aan te krijgen?
Riene
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-05 12:14
niemand?
Kusia
Geplaatst: 23-01-05 14:38
Ik denk dat het een kwestie van wennen is. Toen ik mijn eerste chaps kocht, moest ik ook 10 minuten worstelen voordat ik er één aan had. Ik dacht toen dat zulke dingen alleen voor slangemensen gemaakt werden
Na een tijdje krijg je er de handigheid in en misschien kan je in het begin proberen om ze zittend aan te doen, dan hoef je ook niet op de evenwicht te letten
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 23-01-05 14:49
dat went. Toen ik mijn chaps kreeg, die ook leder waren kreeg ik ze bijna niet aan. Nu heb ik kunststof. Omdat mijn lederen te klein zijn, en ik ga over op leren rijlaarzen dus...Die kunststof waren niet zo duur maar ook met die kunststof heb ik heel wat gesukkelt
nickyu
Geplaatst: 23-01-05 15:23
ik heb lange chaps maar de ene keer gaan ze makkelijker dan de andere keer , ligt soms ook nog wel eens aan de broek die ik er onder heb (of dat ik een kilotje ben aangekomen )
wat wel werkt zoals bij iedere rist is een beetje kaarsvet erop gaat de rits wat makkelijker