Zoals de titel zegt: Wie heeft er ervaring met deze instructieweken en kan mij vertellen wat ze precies doen, hoe de paarden en pony's daar staan en welke leeftijden daar gemiddeld komen?
( alle info en foto's zijn welkom
)Ik hoop dat er iemand iets weet
. Het was vorig jaar super gezellig en bij ons is de leeftijd van 18 tot 75 jaar, maar volgens mij wordt er wel naar leeftijd gekeken bij onder het zadel en kom je bij leeftijdsgenoten. De pony's staan daar op stal, ziet er allemaal goed uit. Voor zover ik weet heb je ook corvee diensten, maar dat was vorig jaar in de eerste menweek niet
. Je slaapt in slaapzalen (wij slapen in de veewagen, dan heb ik een betere nachtrust) en het is gewoon super gezellig en leerzaam
). Het was echt super. Je krijgt 2 keer per dag les (waarvan 1 dressuurles), je paard wordt prima verzorgd en het was heel leerzaam. Vooral de crossles vond ik geweldig. Met de buitenrit ben ik niet meegegaan omdat mijn pony ontploft in een groep, maar ben wel 2 keer op eigen gelegenheid gegaan (samen met een vriendin en de tweede keer gingen er nog 2 mensen mee).
, alleen de bbq was niks, dat gaan we dit jaar anders aanpakken