Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Met tenminste twee behandelingen met Equimax per jaar worden alle (nieuwe) lintworminfecties bestreden én een zware infectiedruk voorkomen. De risico's van een zware lintworminfectie worden daarmee uitgesloten. Daarnaast biedt Equimax een brede bescherming tegen rondwormen (tot 10 weken na toediening) en horzellarven
Citaat:Door tweemaal per jaar (om de zes maanden) Equimax te geven bestrijdt u het risico van de lintworm. Tussendoor ontwormt u dan ook om de 8-10 weken met een andere pasta, zoals Hippomec, Eqvalan, Furexel, Sivermec pasta, Eraquell,Equiworm-F, Equiworm-P, Strongid-P of Equest
Eilandje schreef:Dat is ook wat ik zeg, mijn situatie is niet te vergelijken als met een paard wat op pension staat. Hier is de infectiedruk veel hoger als in mijn situatie.:D Sugarmiss, ik zeg niet dat ik vind dat jij vaker moet ontwormen hé, maar bij ons op stal is de situatie helemaal anders en komen en gaan er regelmatig paarden.
en de andere keren gebruik ik steeds een ander merk, ik heb wel eens gehoord dat als je iedere keer dezelfde kuur gebruikt dat het paard er dan laat maar zeggen aan wend ofzo en dat het minder werkt..maar of dat waar is weet ik niet
maar toch gebruik ik verder verschillende merken..de laatste keer ( 23 weekies terug ofzo ) heb ik ontwormd met eqvalan