Ik heb Lady 1,5 jaar gedeeld. Wij dachten (ik en mijn vriendin) dat dat zou werken. Dat deed het na 1,5 jaar nog steeds niet echt.
Zij was vrij snel geirriteerd als Lady niet de stap zetten die zij bedacht had en als bijvoorbeeld de volte niet goed ging, dan had ze daar echt een paar uur last van. Hoezo perfectionistisch
.Ik was volgens haar te lief voor Lady en vond te veel goed. Ik ben strenger geworden en zij wat rustiger...oftewel een goede verandering zou je denken
Nadat Lady terug kwam van de dekking in de zomer was mijn vriendin eigenlijk uitgekeken op Lady. Ze had bij nader inzien nooit echt een klik gehad met Lady
en dat kwam er nu uit. Ik miste haar echt elke dag, maar zij vond het eigenlijk wel lekker dat ze even weg was voor een tijdje. Het ging niet meer met rijden tussen die twee, alle twee even koppig. Ik bleef gewoon rustig op mijn dagen komen en later ook op die van haar. Op een gegeven moment kreeg zij een vriend en was Lady eigenlijk afgeschreven. Ze is er sinds een maand helemaal mee gestopt en ik heb Lady nu voor mezelf.Ik merk dat ik steeds meer naar Lady toe groei en zij naar mij. We gaan met grote sprongen vooruit qua vertrouwen en rijden. Dus ergens is het goed geweest dat mijn vriendin er mee gestopt is (nu is onze vriendschap ook weer beter, omdat het gewoon ergenis met zich mee bracht)
Wat is jullie ervaring met het delen van een paard?
), ik kan nu helemaal over haar beslissen enz.
)En het is dus puur voor het oefenen,
)