Ervaring met loesdau.de?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Ervaring met loesdau.de?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 20:45

Heeft iemand van jullie ervaring met het online bestellen van producten bij www.loesdau.de ?
Ik heb daar namelijk een leuk halster gezien, maar wil graag weten of er goede service is.
Of het lang duurt voor de producten binnen zijn en als het halster niet past gewoon terug gestuurd mag worden?
Mijn duits is namelijk niet zo goed en ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn.
Ik geloof dat Dennis hier wel eens spullen heeft besteld (ik hoop dat zij dit ook leest)

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:48

Ik ben (recent nog Haha! ) bij de winkel zelf geweest, aardige mensen maar niet echt heel snugger.

Met de site heb ik geen ervaring... srry Knipoog

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 20:59

Missouri schreef:
Ik ben (recent nog Haha! ) bij de winkel zelf geweest, aardige mensen maar niet echt heel snugger.

Met de site heb ik geen ervaring... srry Knipoog

Is de winkel erg ver weg?
of Valt dat wel mee? ik weet niet waar jij woont, maar hoelang was het rijden vanaf bij jou?

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:39

heb ooit een mailtje in (beetje krom) duits gestuurd en kreeg een mailtje van een mevrouw terug met de mededeling dat ze wel nederlands begreep maar niet schreef (en praatte???)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:48

De verzendkosten naar NEderland zijn heel erg hoog. Ik heb hier ooit eens naar gevraagd. De exacte bedragen weet ik niet meer, maar het was voor mij een reden om niet te bestellen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:50

IvysToeter schreef:
Is de winkel erg ver weg?

Er zitten meerdere filialen van Loesdau in Duitsland. Ik ben afgelopen zomer bij een filiaal in Zuid-Duitsland geweest, Ravensburg was dat.

De adressen vind je hier: http://www.loesdau.de/show-filialen.html

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 23:47

ik heb 2 jaar geleden wat van hun gekocht op equitana, maar heb verder ook geen ervaringen met de internet shop.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 00:17

heb het boek maar zou er niet zo 1 2 3 wat bestellen....

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 09:01

Ik denk dat ik er toch ook maar niks ga bestellen.
Heb gisteren op de site gekeken en er kwam uiteindelijk uit dat je voor minimaal 20euro moet bestellen.
En ik hoef alleen maar een halstertje, dus dat doe ik maar niet.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 09:50

de verzendkosten zijn 20 euro, al is het maar eenheel klein dingetje, dus het is handig als je misschien met meerdere mensen een grote bestelling odet, want dan is het ook 20 euro.

Ik heb er diverse dingen gekocht (o.a. enkelspantuig, hoofdstel, hoefblok) allemaal van prima kwaliteit en binnen een week in huis!

Als je vragen hebt kan je ze in het Nederlands mailen, er zit daar iemand die Nederlands spreekt en schrijft.

Dus over dat halstertje kan je ze eventueel mailen of er een mogelijkheid is dat ze dat in een envelop versturen ofzo

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:50

De winkel zelf ken ik overigens wel, ben er ooit een keer geweest in Ravensburg. Leuke winkel, en niet eens zo duur.

Djana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 18:41

Ik bestel ook regelmatig bij Loesdau je moet alleen zorgen dat je een adres in duitsland hebt want de verzendkosten zijn ernorm duur. Mijn bestelling heb ik binnen 2 dagen in huis (duits adres). Je kunt wel in het nederlands telefonisch bestellen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 19:32

Ik heb het boek, en de spullen zijn goedkoper maar als je ze naar Nederland wilt verzenden ben je alsnog in Nederland goedkoper uit. Als je naar Equitana gaat, grote kans dat zij er ook staan. Is misschien wel makkelijker voor je.

jacqie70 schreef:
heb ooit een mailtje in (beetje krom) duits gestuurd en kreeg een mailtje van een mevrouw terug met de mededeling dat ze wel nederlands begreep maar niet schreef (en praatte???)

Dat heb ik ook hoor. Ik begrijp Duits wel, lezen kan ik ook, maar het praten is niet aan mij besteed op een paar woorden na. En zelf schrijven?