op vakantie met paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dela

op vakantie met paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 13:36

is er wel eens iemand hier met paard op vakantie geweest?
zo ja? waarheen?
wat moet je allemaal regelen?

ik wil dolgraag dit jaar mijn paard meenemen, mag ook nog van mijn ouders, maar moest wel alles zelf regelen!

iemand? Haha!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:44

Buitenland?? je zou bijv naar Frankrijk ofzo kunnen gaan. Wij gaan met kerst altijd naar Centerparc.. lekker makkelijk. Het Heijderbos is super en een hele mooie manege! Ook kan je bijv naar Ameland of terschelling gaan.. ook goede mogelijkheden om je paard mee te nemen.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 14:00

neej gewoon in nederland. paard moet wel de hele reis in trailer of vrachtwagen!

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:01

ik zou naar de Veluwe gaan veel ranches om te overnachten
klik eens op google Woody Ranch schijnt leuk te zijn!!
succes en een prettige vakantie

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:08

Ik ben met mijn paard naar Texel geweest (zie profiel voor foto's!), was echt SUPER! Hele mooie omgeving om te rijden!
Ik zag wel tegen de reis op, was toch zo'n 3 uur rijden vanuit hier en dan ook nog op de boot! Maar het ging echt perfect, ze was hardstikke braaf.

Ik sliep daar bij een vriendin en mijn paard stond bij haar paarden in de wei, maar ik weet zeker dat daar ook adressen zijn waar je met je paard kunt bivakeren.

Echt een aanrader OK dan! !

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:25

Mijn paard is nu 2 keer mee geweest in de zomer naar de Veluwe. Je heb daar heel veel campings waar je met je paard kan overnachten, zoek eens op bokt want er zijn al veel topics over! In mijn profiel vind je er ook foto's van Lachen

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:58

Volgens mij woon jij al in een van de mooiste delen van het land Knipoog !! Maar goed, ons kleine landje kent nog meer mooie gebieden Haha! De Veluwe is inderdaad een aanrader, je kan ook naar Drenthe gaan of Noord-Brabant, of ergens aan de kust, lijkt me voor jou ook wel eens lekker!
Zoals hierboven al staat kun je het beste even op Bokt zoeken.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:04

ik ben vorig jaar naar de loonse drunense duinen geweest een echte aanrader *LOL* maar wel zwaar om te rijden je paard moet zekers goede conditie hebben,,ik ben met een vriendin naar manege het loon geweest.. Scheve mond .dit jaar ga ik na de veluwe op vakantie met cissie van bokt...we zitten op camping boszicht!!!we gaan in juni..echt zin in OK dan! *LOL*

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:59

vorig voorjaar zijn we naar Etten-Leur geweest.en in Oktober naar Renesse.
Was allebei erg leuk,nu gaan we in April naar Kaatsheuvel.
We gaan twee keer per jaar een weekeinde weg met de paarden en zoeken steeds een ander plekje.in het voor en najaar is het niet duur.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:25

vinci schreef:
neej gewoon in nederland. paard moet wel de hele reis in trailer of vrachtwagen!

Het is mij nooit gelukt om in Nederland langer dan 3 uur onderweg te zijn met de paarden, behalve toen ik naar Terschelling ging. Doorrijden is het toverwoord. Welliswaar is een trailerreis ook voor het paard wel wat inspannend, maar stilstaan geeft over het algemeen meer drukte dan rust; blijven rijden dus.
Verzin het maar, ik ben er geweest. Elke lokatie heeft z'n eigen voor- en nadelen. Als ik buiten de NVVR om eens op stap ga, dan gaat mijn voorkeur uit naar de kust (Haamstede) of Drenthe. Het uitgebreide netwerk van NVVR-leden staat er borg voor dat ik altijd wel ergens terecht kan OK dan! geweldig, zo'n club.
Meer weten? www.nvvr.info de makkellijkste manier om de mooiste plekjes in Nederland, en daarbuiten, te vinden, met op de koop toe een uitgebreide vrienden- en kennissenkring.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 23:44

ik wil ook het liefst naar renesse (zeeland) lekker naar zee!

laatmederin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 01:18

Wij zijn twee keer met bijna de hele stal naar Drenthe geweest. De paarden mee, daar een huifkar met Fjord gehuurd (voor de bagage en het overschot aan ruiters) en een week lang rondgetrokken van camping tot camping. Je kan daar op heel veel plaatsen je paard kwijt op de wei. Was super leuk.

zavander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:52

hoi ik heb me paard 3 keer meegenomen naar zeeland (renesse) het is daar heel leuk rijden als je alles weet (weggetjes) . je kan daar op het strant rijden door de duinen . mij paard stond dan op manege de grols in renesse in d zomer stond ie samen van me vriendin in het land en als we met pinksteren gingen stond ie in stal het was wel altijd leuk om met je paard op vakantie te gaan . nou veel plezier als je op vakantie aat met je paard groetje patricia Lachen OK dan! Tong uitsteken