Activiteiten?Manege/Pension klanten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Activiteiten?Manege/Pension klanten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 15:20

Geen idee of ik het goed schrijf Knipoog.

Maar weten jullie nog leuke dingen die je met alle pensionklanten kan doen ook met eigen paarden of eigen terein,gewoon beetje haalbare dingen Knipoog.Net zo met manege klanten wat doen jullie allemaal voor activiteiten op de manege??

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 15:29

wij gingen vroeger wel eens naar de zee. heel erg leuk al de pensionpaarden waren dan mee en we maakten er een leuke uitstap van .
we hadden ook gevordere/seniore kamp voor de pensionpaarden dan vooral Tong uitsteken
samen op wedstrijd gaan,...
zonder de paarden doen we ook wel eens activiteiten.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 16:05

Wedstrijdjes tegen elkaar (en dan niet alleen dressuur en springen), dagtochten, of inderdaad naar de zee of bijvoorbeeld naar een terrein dat niet zo om de hoek ligt. Dat soort dingen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 16:43

Stond ik maar op een stal waar de mede pensionklanten zo entousiast zijn Verdrietig Bij mij willen ze helemaal niks, alleen maar dressuur oefenen.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 16:46

Gewoon dwingen Knipoog.

Meestal zijn ze bij ons wel voor veel dingen in Lachen..Zoiezo doen we elk jaar sinterklaas vieren bij elkaar en verjaardagen ook vaak enzo altijd wel gezellie Lachen .

Maar iig bedankt.
Dressuur wedstrijd,springen hadden we zoiezo al lekker makkelijk Schijnheilig.Verder dachten we dat pas de deux oid ookwel leuk is Haha!.Of kur opmuziek haha gewoon zelf wat in elkaar knutselen,