Manege Veldt bij Zaanstad

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dressage19

Manege Veldt bij Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 13:16

Wie rijd hier? Wie heeft hier gereden? Wat vinden jullie van de manege? Wie staat er met zijn paard/pony? Ik hoor graag jullie reacties.

Ik heb van te voren trouwens gezocht naar oude berichten maar daar kon ik niet veel vinden.

Groetjes, Daniëlle

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 13:56

Naadje24 staat er met haar paard.
Pb haar anders eens.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:52

Ik sta met mijn paard op manege Veldt. Ik vind het een fijne manege met een super gezellige kantine . Dit vind ik erg belangrijk omdat mijn vriend vaak mee gaat. Hij vermaakt zich daar ook prima. Het is een vrij grote manege en er heerst ongedwongen en gezellige sfeer.
Het is geen super de luxe manege, maar wel een manege met veel faciliteiten waar je gratis gebruik van mag maken.

Mij bevalt het daar erg goed. Wil je meer weten dan kun je me altijd even PBen. Ik heb een website voor de manege gemaakt, dus daar kun je natuurlijk ook even een kijkje nemen.
http://www.manegeveldt.nl

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 20:05

Sjelli: Thnx, ik heb haar even gecontact, en liquita en drea ook Knipoog

Gullit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:49

Hoi,
Ik kom al 18 jaar bij Manege Veldt. Super gezellig. Heb daar inmiddels 8 jaar een paard in stalling staan en ben zeer tevreden. Maar dat blijkt wel uit het aantal jaren dat ik daar al rondwandel. Ben zo'n beetje inventaris. Geef ook les aan kindertjes en volwassen..

GingerMorgan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:29

Zefana hier op bokt staat er ook Knipoog