Hij loopt zeer verdienstelijk in de dressuur en op een paar puntjes na kunnen we Z1 gaan starten.
Nu heeft ie even stil gestaan wegens een lichte blessure maar als het goed is mag ik volgende week weer vol gas geven.
Ik ben dan van plan om hem de rest van de winter en een groot deel van het buitenseizoen nog in de M2 te starten. Mijn doel is om einde zomerseizoen, begin indoor seizoen 2005 Z1 te gaan starten.
Maar ik maak me geen illusies dat ik na het Z ook nog licht tour met hem zou kunnen starten. Z2 zal wel zijn top zijn qua dressuur.
Maar het is nu eenmaal een springer en dat kan hij dan ook echt goed. Ik wil dus na het Z niet stoppen met hem maar wellicht weer opnieuw beginnen in de springsport. Nu lijkt het me wenselijk dat ik binnenkort al eens ga beginnen met lessen nemen zodat ik misschien indoor 2005 al eens een parcourtje kan springen.
Maar ik heb dus wel instructie nodig.
Is er iemand bekend in de omgeving N-Brabant (omgeving Eindhoven) of in Limburg (Weert/Sittard) en weten jullie of daar een instructeur zit die nog lesklanten aanneemt?
Moet ik binnenkort alleen weer even diep in de buidel tasten voor een springzadeltje