Opleiding veterinair natuurgeneeskunde Silverlinde

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marijkedam

Opleiding veterinair natuurgeneeskunde Silverlinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 08:24

Heeft er iemand deze opleiding gedaan en ben je ermee aan het werk gekomen?
Wat vond je van de opleiding. Ik ben een beetje rond aan het neuzen voor zoiets.

de site is http://www.silverlinde.com/default.html voor als je meer wilt weten erover.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 08:43

Tsja, het maakt je zeker geen dierenarts.
Echt "natuurgeneeskunde" en daar moet je wel in geloven en achter staan.
Denk ook niet dat je er na de opleiding superveel mee kan. Zitten ook veel "oudere" die de opleiding doen (categorie "mama's").

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:03

hee marijke! zo´n cursus lijkt mij ook wel wat, maar werk vinden ermee is de tweede vraag..

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 10:39

ik heb info opgevraagd. Maar het is toch een hele kluif om dat naast je gewone werk te doen. Ook kwa kosten zijn ze vrij duur. Dus ik weet niet of het erin zit.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 12:23

Ik heb daar een opleiding bach/aroma gevolgd. Puur voor mezelf omdat ik er altijd al interesse in had en niet om een baan mee te vinden ofzo. Ik gebruik de opgedane kennis voor mijn eigen dieren en behandel ook wel eens dieren van vrienden en bekenden. De 5 jarige opleiding is erg duur en als je de tijd en geld hebt zou ik het zeker doen want je leert er erg veel. Banen mogelijkheden weet ik niet. Dat is een kwestie van geluk hebben en goede zelfmarketing heb ik wel gemerkt.

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 12:57

duur, ver weg (voor mij dan), iedereen wil zoiets tegenwoordig dus weinig kans op een baan (als je het daarvoor doet), MAAAAAR ik ben er op gesprek geweest en het wordt heel professioneel aangepakt, ze weten volgens mij echt wel waar ze het over hebben.

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:20

Ik wil het w.s ook gaan doen , maar ik wil gewoon zekerheid dat ik zeker weten een baan kan vinden straks.
5 Jaar is lang, zeker als ik 5 jaar lang elke week naar Breda moet en dan vervolgens nog eens met de taxi
5 Jaar is lang dus ik wil zeker weten dat ik het echt wil.

Meer verder vind ik het een erg leuke school en ik zie het wel zitten mits ik zeker weten werk vind.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:49

Ik heb met iemand in Antwerpen gestudeerd die daaraan afgestudeerd was.. Je leert er idd erg veel, maar je wordtn atuurlijk nooit "volwaardig" dierenarts.. Het lijkt me super om bijv als je DA bent het nog te doen, maar het is erg duur (particulier onderwijs) en duurt dus 5 jaar..
Die vriendin heeft nu geloof ik redelijk werk ,maar het is heel erg moeilijk. De meesten kunnen er geen fulltime baan van maken en moeten er iets bij doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:51

ik heb er stage-gelopen en ook weleens een praatje met studenten gemaakt..

van veel studenten hoor ik dat ze het een leuke opleiding vinden maar er toch mee willen stoppen, 5 jaar is toch lang en zeker omdat het duur is.

Toch waren ook veel studenten er ontzettend tevreden over! Als je vragen hebt zou ik zeker even bellen ..naarBianca of Margriet!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:58

deze kon ik nog niet, maar wil na deze opleiding dieik nu volg wel hier en daar wat cursussen gaan volgen

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:59

ik ken wel iemand die dat heeft gedaan.
Het is een goede opleiding en ze heeft er uiteindelijk een eigen bedrijfje mee opgestart.
Het is wel lang, maar de moeite waard