Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nanya schreef:Hoi,
Ik heb mijn shet ong 2 jaar geleden ook laten castreren. Hij was toen twee jaar en de DA heeft dat gewoon bij ons thuis gedaan, in het weiland (want het was schoon en droog). Het kostte toen € 75,-. De dagen daarna moest ik zijn temperatuur in de gaten houden (een thermometer dus in zijn kont: vond ie erg leuk uhum!!) en iedere dag 2x afspuiten met koud water.
Groetjes Nanya
Utrolig schreef:Als de ballen al goed zijn ingedaald kan hij al gecastereerd worden. Prijzen zijn afhankelijk van de kliniek. Maar zal zo rond de 75 euro kosten(zoals hierboven al vermeld is). Alleen moet het weer wel wat mooier zijn bv in maart april.
Bel anders even met je DA die kan direct ook zeggen wat het kost!

suusje26 schreef:bij mijn tinker heb ik het ook laten doen... bij mij kon ik kiezen uit staant of liggend maar de DA zij dat het beter was om hem te laten staan.. het kosste mij ong. 100 euro .. de wond laten ze open..... en ik moest juist niet afspuiten..... en moest veel wandelen om gezwellingen te voorkomen...
)