De stal wordt van hout, eerst zouden we gaan metselen (papa is metselaar/timmerman), maar mijn vader had meer zin in hout, omdat hij geen zin had in de fundering
. En mij maakt het eigenlijk niet uit, de stal die Ivanka nu heeft, is ook van hout en bevalt mij wel goed! En die is ook made by my daddy
. De stal wordt hoogstwaarschijnlijk geplaatst op de plaats waar nu een bijna-in-elkaar-stortend-krot staat. De stal die hiervoor in de plaats gebouwd wordt is groter dan die stal.
De stal opzich wordt niets bijzonders, gewoon een 2-paardsstal zegmaar. Geen poetsplaats, wasplaats of wat dan ook. Gewoon een 'simpele' buitenstal.
Maar ik vroeg mij dus af of hier een vergunning voor aangevraagd moet worden bij de Gemeente. Bij mijn vorige stal hebben we dat niet gedaan, waarom weet ik niet, daar heb ik toen zelfs ook helemaal niet over nagedacht. Maar omdat deze stal geheel voor mijn kosten wordt en voor mij dus ook behoorlijk duur is, heb ik er geen zin in dat de gemeente die afbreekt "omdat er geen vergunning voor aangevraagd is".
Dus, om een lang verhaal kort te maken: Heb je een vergunning nodig voor het zetten van een buitenstal van 3,5 x 7 meter?
!