dat je geen zin hebt om je paarden te rijden
Ik mag naar de kampioenschappen,zelfs
hier heb ik geen zin in

Ik ga nu toch maar eventjes een rondje stappen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heranda schreef:Heb ik ook wel eens last van, dan zit ik thuis en moet ik naar m'n verzorgpony's toe, maar heb dan geen zin om me om te kleden en naar ze toe te fietsen, maar als ik me er eenmaal toe heb gezet en bij ze ben, dan heb ik er wel weer gewoon zin in
Heranda schreef:Heb ik ook wel eens last van, dan zit ik thuis en moet ik naar m'n verzorgpony's toe, maar heb dan geen zin om me om te kleden en naar ze toe te fietsen, maar als ik me er eenmaal toe heb gezet en bij ze ben, dan heb ik er wel weer gewoon zin in
Ik moet wel een aardig eindje fietsen naar de paardjes, half uur tot 3 kwartier. Maar als ik er eenmaal ben heb wel zin om te rijden
en meschien betekent dit voor jou dat je dit geen leuke hobby meer vind maar zelf voel je wel of je ermee moet stoppen of niet