zeiltje trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

zeiltje trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 14:40

Onze trailer heeft geen zeiltje aan de achterkant en nu wil mijn moeder er een gaan maken (ook omdat het altijd heel erg inregent) Maar hebben jullie nog tips. Mijn moeder maakt hem zelfm dus ze kan hem zo perfect maken als we willen. Ik had bijv. al bedacht om er drukkers op te maken zodat je de punten aan de onderkant kan omklappen zodat je met zeiltje dicht kan rijden, maar toch voor ventilatie kan zorgen.

Alle tips zijn welkom, als het maar wel uit te voeren is Haha!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 15:04

ik heb er 1 bijgekregen toen ik de trailer kocht, heb dat ding nog nooit gebruikt, het wordt dan te warm in de trailer
Als ik de trailer buiten zou moeten stallen, dan ging dat ding er wel voor, idd voor het inregenen

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 15:09

wij doen de trailer nooit dicht!
wordt alleen maar warm en vochtig binnen
zo'n zeiltje is los trouwens 125 euro ofzo
aardig duur dus *LOL*

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 15:15

Maar er moet wel een zeiltje komen, want nu is de trailer steeds helemaal nat van binnen en dan gaat het zo snel rotten.
En als we de snelweg opgaan als het regent komt mijn paardje er helemaal zeiknat uit omdat het water via de achterkant naar binnen spat.

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 15:41

Ik doe het zeiltje altijd dicht omdat mijn paard dat prettig vind maar zo warm is het niet hoor je hebt de zei raampjes nog die open kunnen! Trouwens wel handig dat je moeder dat zelf kan maken scheelt een hoop geld!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 15:43

En daarom maken we de puntjes omvouwbaar zodat er nog wel frisse lucht inkomt. Zeiltje dicht is ook prettiger bij vrachtwagens die er dicht op komen.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:23

wij hebben er een nieuw laten maken bij een bedrijf die ook van die zeilen voor vrachtwagens maakt. We hebben aan hun het oude zeiltje gegeven.
Ze hebben gewoon van dat zeil groter 'uitgeknipt' dan de maat dat het uiteindelijk zou worden. Daarna de rondingen ingeknipt en omgevaouwen en vervolgens gestikt. De zluitingen, de originele, hebben we er kater zelf weer opgezet. En aan de onderkant had dat bedrijf ook van die ringen ingemaakt waar je van die elastieken door kan doen om hem ook onder vast te maken.

Maar wij hebben hem ook nooit dicht, annebel is er als de dood voor Haha!.
Laatst bijgewerkt door EdelweissBel op 19-01-05 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Ulyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:30

Bij mij zat er al een zeiltje op toen we onze trailer kochten Lachen
Maar eigenlijk gebruik ik hem nooit, het is alleen inderdaad wel handig tegen inregenen als je de trailer gewoon ongebruikt buiten hebt staan zegmaar

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:34

Ik gebruik hem tegen het inregenen. Wij hebben hem gewoon buiten staan.
Ik heb hem tot nu toe 1x dicht gedaan toen Fedde erop stond, en dat was met de storm van 08-01 jl.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:54

Het zeiltje aan de achter kant van mijn trailer zit met riempjes vast. Maar mijn trailer heeft een zeil als dak, en dan zitten die riempjes van het achterzeiltje aan het frame vast. Mijn zeil is nu ook stuk aan het gaan, dus of er moet een nieuw zeil gemaakt worden (laat ik gewoon bij de zeilmakerij maken) of mijn vader en ik willen er een polyester kap op.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 19:34

Mijn moeder is zelf heel handig met de naaimachine, dus dat scheelt een hoop geld Tong uitsteken