Iemand ervaringen met ene Anja uit Rotterdam..?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 13:07

Met haar goedkope complete zadels..?

Haar 'winkeltje' heet InterHippique..

Het ziet er zo op internet allemaal best mooi uit..
En leuke prijzen..

Alleen lijkt me nou niet echt goede kwaliteit,
maar misschien valt dat mee..
Ik weet het niet !!

Daarom vraag ik aan jullie of jullie hier ervaringen mee hebben..?

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 13:16

Ik heb er weleens een zadel vandaan gehaalt. Ben er 1 keer geweest en wil niet oordelen over de rest van de spullen, maar dat was kwalitatief geen goed zadel. Het was leuk voor erbij, maar denk niet dat je er heel veel mee moest rijden. Het was geen slechte kwaliteit, maar de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Als je een leuk simpel iets wil hebben als extra's heeft ze leuke spullen. Hopelijk heb jehier wat aan.

Groetjes Ilse

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 13:24

Smookey schreef:
Ik heb er weleens een zadel vandaan gehaalt. Ben er 1 keer geweest en wil niet oordelen over de rest van de spullen, maar dat was kwalitatief geen goed zadel. Het was leuk voor erbij, maar denk niet dat je er heel veel mee moest rijden. Het was geen slechte kwaliteit, maar de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Als je een leuk simpel iets wil hebben als extra's heeft ze leuke spullen. Hopelijk heb jehier wat aan.

Groetjes Ilse

Dan kan ik het beter maar niet doen,
het is een zadel waar dan zeker veel mee gereden zal worden..
Dan kan ik beter naar een duurder merk zadel kijken.. Lachen

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 13:40

Ik ben er wel eens geweest, zadel gekocht maar lag niet goed op mijn pony. Vond het wel een hele nette service, mocht hem terug komen brengen en kreeg gewoon mijn geld terug. Hele aardige vrouw. De zadels zagen er netjes uit, maar voor zo weinig geld moet je niet veel verwachten.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:29

je kan de kwaliteiet vergelijken met een middenklasse zadel gewoon bij een ruitersport zaak. Ik heb eer leuke spullen vandaan gehaald en de prijs kwaliteiet vond ik meer dan prima. Ga er gewoon kijken... je mag op het zadel rijden. Voel aan het leer en oordeel zelf. Je koopt geen kieffer, stubben of wat dan ook voor merk zadel maar daar zijn de prijzen dan ook naar maar je kan een goed zadel kopen voor niet te veel geld. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:44

ik heb ook een zadel bij haar gekocht. de prijs/kwaliteit verhouding is idd goed.

Mijn zadel heeft wel al beetje plekjes zonder verf, nu na 4 maanden. Dat vind ik wel jammer. Maar hij zit lekker, ligt goed op mn pony en voor die prijs...

ik gebruik hem als tussenoplossing. Mn fjordje is nog jong en groeit nog lekker aan alle kanten. Als ie is uitgegroeid, wil ik een duurder zadel kopen om langer mee te doen.

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 19:34

Ik heb er ook een zadel gekocht. Service is goed, de singel paste niet om de buik van m'n tinker Bloos! en die mocht ik netjes ruilen. Het zadel is inderdaad kwaliteit naar prijs : geen topzadel, maar dat mag je ook niet verwachten voor die prijs vind ik.
Schrik alleen niet van het "winkeltje", op Internet klinkt het allemaal heel professioneel, maar als je daar komt ... het is gewoon een oude bouwkeet op een autosloperij of zoiets, daar schrok ik wel even van ... ik kwam daar met m'n zoontje van anderhalf en had echt zoiets van ... wow, waar neem ik hem NU weer mee naar toe .... Maar Anja is super aardig, en heel netjes met de service dus.

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 16:59

Okeee..

Ik ben op zoek naar een zadel waar ik gewoon nog een heel veel
jaar mee vooruit kan..

Mijn paardje is nu zes, dus groeit niet meer zoo veel tot niet..
Het is dus een zadel die ik niet over een aantal jaar moet gaan
vervangen of dat hij helemaal al stuk is..

Ik denk dat ik toch maar gewoon een ruitersport zaak
opbel en kijken wat die hebben liggen,
Ik ga denk toch maar voor een wat duurder zadel dan.. Lachen

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 17:37

2e hands wintec bv....of gewoon een goeie 2e handse...die verkoop je ook weer makkelijk als je hem zat bent of weer een nieuwe nodig bent Lachen