Ik ben namelijk daar in de buurt op zoek een stalling voor mijn paardje en heb daar een poosje geleden eens rondgekeken.
Zag er allemaal goed uit

Is het een beetje een leuke / gezellige manege??
(zijn er hier toevallig bokkers die daar staan?)
Wordt er een beetje leuk les gegeven?
Het ligt aan de rand van het bos, da's natuurlijk wel ideaal, nou ben ik niet zo'n buitenrijder, maar voor zo nu en dan is het best makkelijk.
Dus wie o wie kan mij wat meer vertellen
Groetjes Sjefan

Ik kom er nog wel erg vaak(vrienden en vriendinnen en een SUPER-vereniging), het terrein is aanzienlijk verbeterd, ik kon alleen totaal niet opschieten met de bedrijfsleider. Persoonlijke kwestie dus...In het begin zijn ze een beetje bezig geweest met het wegpesten van de 'oude garde', geloof dat dat nu over is en de sfeer verbeterd is. En geloof mij: Zodra je een bos naast je hebt, WIL je buiten rijden:DIk sta nu nog steeds in Bleiswijk gestald met mn paarden en pony*s, ik moet nu alleen een stukje verder rijden naar het bos...Beetje jammer, want het is voor de jonge paarden wel erg goed!En nu ik vrij weinig tijd heb, komt het er niet vaak meer van...
ben echt eerlijk gezegd nog nooit zo blij geweest dat ik ergens weg was, liep altijd zo gespannen rond daar.... heel zonde, want ik had het in de lessen heel erg naar me zin, was gek op de paarden daar en kreeg leuk les.