manege de bongerd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jobiene14

manege de bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 19:55

Wie is er wel eens op ruiterkamp geweest bij manege de bongerd?
Vond je het leuk?
Ik ga er zelf namelijk ook heen maar ik ben al eerder naar twee andere kampen geweest, en wil daarom (hoe gek het ook klinkt) weten hoe de leiding was, want bij de andere had ik elke keer idiote leiding.
Op kamp 1: 3 jonge vrouwens in de 20, 1 zat gewoon te zoenen en wij moesten maar weg :S
Op kamp 2: een kind van 17 die zwijg zei okeee juist.
Dusssss hoe was het? En natuurlijk ook hoe zijn de pony's?
Liefs Laura

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:58

In Havelte bedoel je? Daar ben ik lang geleden geweest; was echt heel leuk hoor. Ze hebben er vooral ijslanders. Het grappige was dat ik er van de zomer nog even langs gegaan was toen ik toch in Havelte was. Zijn echt aardige mensen. Herinner me nog de lange dagtochten en met het paard het water in (genieput) dat was echt toppie!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 22:43

In Glimmen, is super tof ben er veschillende keren geweest. Ook met mijn eigen pony echt een aanrader, gewoon doen.

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:17

Ik ben al een paar keer op kamp geweest op manege de bongerd in Glimmen. Hartstikke leuk en verschrikkelijk gezellige en leuke leiding! De pony's en paarden zijn ook lief en ze hebben altijd wel een paardje dat bij je past... De kamers zijn ook gezellig (kijkt uit over de binnenbak) en het is gewoon heel erg leuk

http://www.manegedebongerd.nl/

dit is de site, kijk maar eventjes het is echt een aanrader! als je nog meer vragen hebt pb je maar Lachen

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 08:50

Pb Maikuh eens die is er ook op kamp geweest Knipoog

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 10:24

Ik ben daar ook 3 jaar geweest.
Cracker was mijn vaste paardje daar Lachen
Echt een super paardje, we wonnen altijd met tally ho Knipoog
Ik kan het je echt aanraden

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 10:47

Lang, lang geleden (1995/6 ofzo??) ben ik daar ook geweest. Ik vond het er super! Hele mooie accomodatie en leuke leiding daar. Was ook het enige kamp waar ik ooit ben geweest waar ik het eten wel lekker vond!! Ik had een heel lief ponytje (marietje heette ze volgens mij) en je mocht daar de hele dag met je pony bezig zijn. Je kon lekker op het eigen terrein over de paadjes rijden en verder maaktje je ook dagelijks een buitenrit. De dag van afsluiting was ook leuk. Dan mochten alle ouders komen kijken en deed je een caroussel ofzoiets in de binnenbak. Daarna een bbq.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 10:51

ik ben er ook 2x geweest toen ik 12 en 13 was... ik vond het er erg leuk, leuke pony's en leuke leiding.

dion_sharif

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 12:54

me nichtjes zijn der best vaak geweest geloof ik en vonden het super leuk! dit jaar ga ik waarschijnlijk met ze mee Haha! Haha!

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:44

OK, was even in de war. Maar daar ben ik dus ook geweest...
En was toen erg goed bevallen.