omgeploegde rijbak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krientje

omgeploegde rijbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 13:37

Onze bak heeft zo'n harde laag op 5 cm diepte. Het regenwater loopt zo helemaal niet weg, waardoor ik elke dag aan het zwemmen ben. Mijn vader wil de bak nu helemaal opentrekken met een woelpoot, maar hoelang daarna kun je weer normaal rijden. Ik kan me namelijk voorstellen dat je eerst heel diep wegzakt.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:42

niet doen! wij hebben hetzelfde gdaan en hebben 1,5 ,maand niet in de bak kunnen rijden, zo blubberig wassie. ik heb nu meer zand laten komen, en daar issie wle van opgeknapt

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:53

zou ik ook niet doen!
ik zou er inderdaad een nieuwe laag overheen gooien!
je kan er daarna heel lang niet in rijden denk ik als je hem helemaal omploegd !

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:04

als je hem omploegt krijg je helemaal een aardappelveld ben ik bang. Dus als je geen bloembollen wilt poten zou ik er niet aan beginnen!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:07

Je kunt hem best omspitten,maar niet als het al nat is.Wij doen het ook eens in de zoveel tijd en slepen hemn daarna weer vlak,en ondanks dat de bak dan gespit is kun je de zelfde dag gewoon weer rijden.Belangrijk dus:Spitten als de bak weer droog is.

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:16

we hebben mijn bak toen die droog was diep laten trekken! en het heeft perfect gewerkt. na het trekken een keer slepen en hij was 1 weekje wat zwaarder en daarna perfect! er heeft de hele winter en herfst nog geen plasje op gestaan! en ik heb maar een klein laagje spuitzand in de bak en daaronder gewoon zwarte aarde! ik weet niet hoe jou bak is opgebouwd. en zeker onthouden: alleen iets aan doen als ie helemaal droog is!