Nog 1 keer: Pieter Wijbenga

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

Nog 1 keer: Pieter Wijbenga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 11:27

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kon het vorige topic niet meer vinden. Het zit er nu toch echt aan te komen Haha! Eindelijk een eigen paard. Ik heb contact opgenomen met Pieter, hem verteld wat voor soort paard ik zoek en ik zou wat van hem horen als hij er eentje had die aan mijn eisen vol deed. Nu zou ik toch voor alle zekerheid nog een keer van andere mensen jullie ervaringen met Wijbenga willen horen. Ik weet ontertussen bijna zeker dat het over het algemeen een ''vriendelijke handelaar is'' maar neem toch het zekere voor het onzekere. ALs je een reactie over Wijbenga hebt of ook een paard bij hem gekocht hebt mag je me natuurlijk ook pb'en. Knipoog

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 11:29

Er zijn toch genoeg adressen, waar je een fries kunt kopen!! Ik ken hem niet, behalve dan van naam.
Een goede, particuliere fokker daar heb ik me paarden van, ik zou daar voor kiezen dan voor een handelaar!!!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 11:42

Ik heb gezien dat je het ook al op het FPF gevraagd hebt.. dus dan kan ik je verder niet helpen..
Hoor alleen maar positieve dingen over hem..