ik heb een vraagje, over de anky pad in gewone stof, niet zo leather look want die vind'k niet zo mooi. Ik heb al gekeken op de site van ooteman (maar daar stond dat ze ze enkel in leather look hadden maar op de foto zag het er wel stofachtig uit) heb ook al gekeken op divoza (daar stond ook dat ze enkel in leatherlook te verkrijgen zijn) Nu is mijn vraag is de leather look nu wat ik eronder versta, zo blinkie-leer achtig? Want wat ik zoek is zo echt de zachte stof zo. Kan het moeilijk uitleggen... Weet iemand soms waar ik die kan kopen via een internetwinkel?
Solvej
Geplaatst: 18-01-05 11:18
Anky pad in gewone stof bestaat idd niet naar mijn weten. De leather look ziet er heel chique uit en voelt aan als suede. Ik weet niet wat jij als blinkie-leer achtig ziet haha maar ik denk dat je ze gewoon eens moet gaan bekijken in een ruitersportzaak.
Leone
Geplaatst: 18-01-05 11:20
Ze zien en voelen wel stoffig aan zeg maar hoor, ze zijn niet van glad leer als je dat bedoeld.... Ik zou denk ik idd gewoon eens in een winkel gaan kijken wat je er van vind
taverno
Geplaatst: 18-01-05 11:36
Ik vind leather look er een verkeerd wordt voor,mijn bank is leather look en die ziet er qua stof toch anders uit als een Anky pad.
Het is meer een suede look,dus stof achtig.
gekke_koei
Geplaatst: 18-01-05 11:39
ja suede lijktie meer op
FunkyMirko
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-05 12:29
ooooooooh ok! ik was me dus al iets helemaal verkeerds aan het voorstellen Dan vind ik dat de naam leather look helemaal niet past bij de dekjes Bedankt voor de uitleg trouwens
zoefie
Geplaatst: 18-01-05 13:57
Enne ik vind ze heeeeel mooi (en handig, en fijn en lekker warm