Ik heb nu een dressuurzadel merk Rossner. Maar die ligt niet helemaal goed. Nu kon ik mijn zadel ruilen tegen JC. Maar ik heb dus geen verstand van of het wel of niet past. Maar stel dat ie JC ook niet past dan moet ik hem terug brengen. Maar zij woont niet naast de deur. En wil ook dat hij dus gewoon perfect ligt op mijn spikkel.
Nu dacht ik als ik nu eens een zadelmaker laat komen. En dat hij hem dan aanpast. Maar dan lijkt me dat ik net zo goed een passervice kan laten komen. Mijn zadel inruilen en bij betalen voor een betere kwaliteit zadel die perfect ligt op mijn paard en ook nog eens lekker zit.
Of kan ik dan beter mijn eigen zadel verkopen en dan gewoon een passervice laten komen?
En wat zijn nou goeie merken dressuurzadels met een diepe zit? Die ook nog betaalbaar zijn?
En wat zijn goeie zadelmakers/ passervice in de buurt van Roosendaal? En wat ben je dan ongeveer kwijt om ze te laten komen?
Hoop dat jullie iets weten.
x_ultimate_x
Geplaatst: 17-01-05 21:49
kn zadels hebben een diepe zit (tenminste die mijn broertje heeft) hoe duur ze zijn weet ik niet die van ons is 2derhands gekocht.
felicity
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-05 22:42
Ik kreeg inderdaad ook van iemand anders de tip om een Kn te kopen. Misschien inderdaad een idee. Zijn toch ook betere kwaliteit?