lange sporen wel ontspannen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

lange sporen wel ontspannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 20:14

Als ik met mijn lange sporen rijd op mijn vaste manegepaardje dan loopt ze superlekker enzo en dan voor de rest van de dag doet ze het ook goed, maar wanneer ik mijn korte/gewone sporen ombind en daarmee rijd dan gaat ze enorm lopen vervelen enz en dan is ze de rest van de dag ook superchagrijnig..
Ik merkte het zaterdag weer, ik dacht ze doet het lekker de laatste tijd en ik heb mijn sporen bijna niet nodig, maar ik doe mijn korte sporen om en zodra ze dat merkt gaat ze weer lopen irriteren.
het is niet zo dat ik zelf anders ga rijden ermee naar mijn idee, maar waar kan het dan wel aan liggen?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:19

Het zou bij jou tussen je oren kunnen zitten. Knipoog Ik heb het ook. Als ik met m'n (lederen) laarzen rijd, heb ik 't idee dat m'n paard veel minder goed voor m'n been is. Als ik met chaps rijd is ze ineens veel beter voor m'n been.

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:26

ja.. ik denk ook dat het tussen je oren zit.. Tong uitsteken

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:58

misschien rijdt je met korte sporen al meer voorwaarts (dus meer been), omdat je denkt datie niet reageert...?
Zit er een scherp puntje aan dat korte spoortje?
Kzou eigenlijk niet veel kunnen bedenken wat het anders zou kunnen zijn.

Probeer anders eens zonder spoortje, als je em toch maar weinig gebruikt.
Verward