Wie staat er op 1 van deze pensionstallen in NH:

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dressage19

Wie staat er op 1 van deze pensionstallen in NH:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 18:54

Ik ben op zoek naar ervaringen van pensionklanten van de volgende pensionstallen/maneges. Ik wil graag zo veel mogelijk info, negatieve reacties mogen ook. PB-en mag ook. Vernoem graag altijd de prijs van je stal daar hebben meerdere mensen wat aan.

Ik heb van te voren gechecked welke info er al was over de stallen.

Dit zijn de stallen:

- Stal Amstelhoeve in Ouderkerk a/d Amstel
- Landhoeve in Diemen
- Stal Vredehof in Vijfhuizen
- Paulien's Ruitersport in Hoofddorp-
- Willekeurige kleine pensionstallen in Aalsmeer
(niet Wennekers want daar is al een heel topic over)
- Hoogenboom Ruitersport in Nieuwe Wetering
- De Ripse Ruiters in Rijpwetering
- Lucky Stables in Mijdrecht

Andere stallen in Zandvoort, Lisse, Lisserbroek, Nieuw Vennep, Ouderkerk etc. (EIGENLIJK ALLES WAT IN DE BUURT IS) MET WEIDEGANG (waar nog geen topic over is) ook welkom, gaarne niet alleen te vertellen dat je er staat maar ook WAAR je dan staat etc.

Ik hoop dat meer mensen dan iets aan dit topic hebben. Cool

Groetjes, Daniëlle

(Dingen die je kunt noemen: aantal bakken, faciliteiten, gezelligheid, uitrijmogelijkheden, PRIJS, Instructie meenemen toegestaan?, Wedstrijden op het terrein?, Goed voer?, Word er uitgemest? etc. etc.

(Reacties geven op dit topic geven een grote kans dat ik je nog meer vragen PB Haha! (eigen risico Knipoog )

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 20:56

Als je er eens gestart bent mag je ook reageren hoor, wat je indruk was van de manege/ het pension

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 21:48

Ik ben een aantal keer bij Pauliens ruitersport geweest. Ik ben daar ook met Dennis onderling gestart. Ik vind het verder een leuke manege Lachen.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 21:50

IK sta bij De Kievitshoeve in Mijdrecht. Prijs per maand is 210 euro, inclusief stro, kuil, 3 kg voer en uitmesten.
's Zomers weidegang 24/7 beschikbaar. Paarden komen ook in de winter elke dag buiten in de paddocks.
Voor meer info zie: http://www.kievitshoeve.nl

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 23:47

falabellatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 01:28

Interessant topic! ben ook wel nieuwsgierig naar ieders zijn ervaring met de genoemde stallen

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 07:15

Ik heb bij stal vredehof gestaan,goede verzorging,een binnenbak,3 buitenbakken,elke dag uitgemest,3 keer bix en 3 keer hooi. Als weer het toelaat weidegang in de zomer.Voor 275 euro pm

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 07:45

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:06

Manege Hoogenboom in Nieuwe Wetering...bespaar je de moeite. Woonde daar om de hoek maar had mijn paarden stuk verder weg neergezet. Is de laatste jaren wel ietsjes opgeknapt maar blijft niks. Donkere binnenbak als je er al kunt rijden ivm manegelessen. Andere binnenbakje is meer op losgooiformaat. Buitenbak is wel groot. Geen paddocks voor zover ik weet en paarden gaan in grote groep het land op waarvoor je eerst een stuk over de weg moet lopen omdat het er niet bij ligt.

Sta al 5 jaar met plezier op de Dijckhoeve in Lisserbroek( www.dijckhoeve.nl ) maar is wel duur. Er zijn ook betaalbaardere stallen met ook prima service in de buurt. Maar die had je al aan het begin van je topic gezet.
Laatst bijgewerkt door EmMetjes op 18-01-05 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:08

Amstelhoeve:
Binnenbak 20x60
buitenbak 20x60
losgooibak
springwei
longeerbak
weidegang, eventueel alleen
stapmolen
solarium
spuitplaatsen met warm en koud water
kantine
er wordt uitgemest
officiele spring en dressuurwedstrijden
prijs weet ik niet meer exact (uit mijn hoofd) maar voor een paard volgens mij rond de 300,=
(stapmolen, warm water en solarium apart betalen)

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 12:50

Ja dijkhoeve heb ik van gehoord maar ik vind het wat te duur. Ik ben er achter dat je een paard ook goed kan stallen voor onder de 300 bij MIJ in de buurt dan dus dat ga ik dan ook doen. Moet alleen nog even alles met elkaar afwegen en ik ga als het zover is ook overal kijken alleen ik oriënteer me nu vast. Heel erg bedankt voor de info al allemaal.. ik hoop op nog meer reacties.

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 16:05

@ Sadie: Ja ze heeft me al de foto's gestuurd, ziet er mooi uit!