want ik vraag me af of iemand mij ook kan helpen opzadelen!
als jij dat wil tenminste!
ik heb nog maar 12 lessen gehad en niemand wil me helpen!
ken je er misschien ook iemand?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
joeygurll schreef:nee, alleen woensdag en ik heb gevraagd of ik in die les kon maar die zat vol... maar ik kan geen handleiding vinden, maar k weet ook wel hoe het moet alleen ik ben bang dat ik gesplet wordt omdat we stands hebben. het is de oudste manege van friesland! en elske heeft wel een keer gebokt toen ik de singel vast wou maken. en ze vinden me dom omdat ik het zelf niet zo goed kan. het hoofdstel lukt me wel als ze meewerken, zadel niet!
Bij ons helpt iedereen elkaar zo ongeveer wel als het niet lukt of als iemand het niet kan, lijkt me wel zo aardig
Hopelijk krijg je gauw hulp, ik kan je niet helpen, woon aan de andere kant van Nederland zo'n beetje, maar anders zou ik ergens anders gaan rijden waar je wel geholpen word! joeygurll schreef:ja, maar ik ben vandaag wel geholpen door een meisje van de pensionstal, heel aardig, haar paardje is een tinker: kaylin, misschien kent iemand haar, ik werd vandaag wel geholpen! daar ben ik blij om! en het is geen rotmanege, maar er zijn echt heel erge pestkoppen bij. maar ik vind het wel rot dat ze geen stalhulpje hebben, alleen op woensdag, maar die loopt stage!