Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MarchaL schreef:Ik laat mijn zadel standaard 1x per jaar nakijken en opmeten. Of ik moet natuurlijk merken dat de kussens platter zijn of mijn paard ergens last van heeft, dan uiteraard eerder.
Amvbeek schreef:en aangezien ze dit jaar 6 wordt zal ze wel ongeveer uitgegroeid zijn. Dus dan laat ik de zadelmaker ook maar voort 1 keer per jaar komen of zo.
Citaat:Mag ik vragen wie je dan laat komen? En hoe duur het ongeveer is.
Ik laat het altijd doen door de Heimolen, (zat eerst in Bergen op Zoom, nu in Heerle geloof ik) er komt dan een van hun zadelmakers langs die je paard en het zadel bekijken en opmeten. Vervolgens nemen ze het zadel mee en kun je hem binnen een week weer komen ophalen. Ik geloof dat ik dan zo'n 65 euro kwijt ben, 25 euro voorrijkosten en de rest voor het opvullen. MarchaL schreef:NatuurlijkIk laat het altijd doen door de Heimolen, (zat eerst in Bergen op Zoom, nu in Heerle geloof ik) er komt dan een van hun zadelmakers langs die je paard en het zadel bekijken en opmeten. Vervolgens nemen ze het zadel mee en kun je hem binnen een week weer komen ophalen. Ik geloof dat ik dan zo'n 65 euro kwijt ben, 25 euro voorrijkosten en de rest voor het opvullen.