Hoop dat iemand me verder kan helpen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bibi76

Hoop dat iemand me verder kan helpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 14:00

Sinds 2 maanden ben ik op zoek naar ander werk.
Helaas gaat het niet zo snel als ik had gehoopt, de banen liggen dan ook niet voor het oprapen.
Hoop dat iemand me verder kan helpen, weet je een stal of manege in de buurt van Rotterdam stuur me dan een PB-tje zodat ik een opensollicitatie kan sturen.
Ben namelijk op zoek naar een vaste baan voor het liefst meer dan 36 uur, komend jaar zal ik de nodige opleidingen gaan volgen waaronder, les geven aan kinderen 6-16 jaar, de Orun Basis en Bedrijfshulpverlening.
Enige stal ervaring is naturlijk aanwezig (28 jaar of te wel met de paplabel ingegoten) komende zomer 2 weken een ponykamp gaan begeleiden.

Evt tips zijn welkom

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:13

Op www.hoefnet.nl kan je vacatures in de paardenbranche vinden.
Heel veel succes in ieder geval.

bibi76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 14:16

Ja deze had ik al eens eerder gevonden.
Deze site kan ik helaas niet op de juiste manier openen, aangezien ik thuis geen pc heb kan ik hier helaas niets mee.
Hoop dat iemand me op de hoogte kan houden, maar dat zal wel erg moeilijk worden.
Op de een of andere manier is deze site te zwaar, terwijl ik wel op NHBJOBS kan kijken en gewoon dagelijks op bokt zit. aardig gek he?