Welke accomodatie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyspot

Welke accomodatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 11:58

Hallo iedereen,

Ik ga samen met een vriendin op vakantie met de paardjes. Mij lijkt de veluwe heel erg leuk (ben 2 jaar geleden al naar drenthe geweest)

Wat wij willen is het volgende:

- Wij willen in een huisje, bungalow etc. niet kamperen. (paarden in wei of stal, niet echt eisen)
- Wij verblijven gewoon op 1 plek en gaan niet trekken.
- We willen het liefst gelijk in het bos zitten als we gaan rijden en niet eerst langs de weg of veel wegen oversteken (als het niet anders kan dan wel)
- Veel kanten op kunnen rijden, dus niet 1 bos/heide waar je net 1 dagtocht kan maken, maar waar je veel verschillende kanten op kan (we verblijven minimaal een week)
- Dichtbij winkels etc., niet te ver hoeven lopen of fietsen of zo (of liever als jullie hebben afstanden of zo en wat te doen in centrum.

Welke plekken raden jullie mij aan? (ik heb op internet de woody ranch, veluwe ranch, caitwickerzand gezien) En wat vonden jullie dan van die plekken en hebben jullie wat info?

Alvast dank je wel.

groetjes Wendy

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:21

De Henriëttehoeve in Wolfheze.
Hier kan je paard in een ruime box staan en is er volgens mij mogelijkheid tot weidegang. Zelf overnacht je in kamers.
Het is een erkende accomodatie bij de organisatie van de Veluwe Trail, dus het lijkt me dat je er alle kanten op kant. Het ligt in Wolfheze, dat ligt dichtbij Arnhem. Wolfheze is niet zo groot, dus winkels etc zijn vrij dichtbij. Als je een keer zin hebt om uit te gaan ben je in 8 minuten met de trein in Arnhem, waar de Korenmarkt is.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:24

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:46

de paalhoeve in kootwijk.