Ik was even benieuwd of er misschien iemand weet waar je allemaal zaagsel(krullen) kan kopen en wat ze er ongeveer voor vragen per pak.
Mijn paard is namelijk verhuist en we hebben nu wel een adres maar als het ergens anders een stuk goedkoper is is dat natuurlijk altijd meegenomen.
Groetjes janinne
Kenzo
Geplaatst: 17-01-05 08:52
Een bak van zaagsel? Bedoel je niet en baal? Die koop ik altijd bij een paardenboer. Ik betaal dan geloof ik rond de 5 euro.
barbara2
Geplaatst: 17-01-05 10:51
verschilt van 5 tot 6,30, Ligt eraan hoeveel je tegelijk besteld.
pinotjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-05 13:01
Kenzo schreef:
Een bak van zaagsel? Bedoel je niet en baal? Die koop ik altijd bij een paardenboer. Ik betaal dan geloof ik rond de 5 euro.
Ik bedoel gewoon een pak zaagsel voor in de stal Ik betaal nu namelijk 7euro voor een pak en was benieuwd waar je het allemaal nog meer kon halen en goedkoper. Hoe groot zijn die pakken die jij bij de paarden boer koopt ongeveer als ik vragen mag
laura2span
Geplaatst: 17-01-05 14:25
verscheeld heel veel welk merk je hebt. je kan bij de houtzagerij heel goedkoop zaagsel kopen maar dan heb je wel flutspul. wij hadden altijd die plostan houtkrullen.. geen idee waar papa die haalde.. die waren iig niet goedkoop maar je deed er wel lang mee omdat je stal goed schoon blijft en je echt alleen het vieze weg hoeft te gooien.