zaagsel (krullen) vraagje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pinotjuh

zaagsel (krullen) vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 00:08

Ik was even benieuwd of er misschien iemand weet waar je allemaal zaagsel(krullen) kan kopen en wat ze er ongeveer voor vragen per pak.

Mijn paard is namelijk verhuist en we hebben nu wel een adres maar als het ergens anders een stuk goedkoper is is dat natuurlijk altijd meegenomen.

Groetjes janinne

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 08:52

Een bak van zaagsel? Bedoel je niet en baal? Die koop ik altijd bij een paardenboer. Ik betaal dan geloof ik rond de 5 euro.

barbara2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 10:51

verschilt van 5 tot 6,30, Ligt eraan hoeveel je tegelijk besteld.

pinotjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 13:01

Kenzo schreef:
Een bak van zaagsel? Bedoel je niet en baal? Die koop ik altijd bij een paardenboer. Ik betaal dan geloof ik rond de 5 euro.

Ik bedoel gewoon een pak zaagsel voor in de stal
Ik betaal nu namelijk 7euro voor een pak en was benieuwd waar je het allemaal nog meer kon halen en goedkoper.
Hoe groot zijn die pakken die jij bij de paarden boer koopt ongeveer als ik vragen mag

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:25

verscheeld heel veel welk merk je hebt. je kan bij de houtzagerij heel goedkoop zaagsel kopen maar dan heb je wel flutspul. wij hadden altijd die plostan houtkrullen.. geen idee waar papa die haalde.. die waren iig niet goedkoop maar je deed er wel lang mee omdat je stal goed schoon blijft en je echt alleen het vieze weg hoeft te gooien.