wie gaan er volgend jaar allemaal een opleiding manegement/paardenhouderij doen?? ik weet nog niet in welke plek ik ga dus daarom ben ik met elke reactie blij
voor mij word het denk ik enschede og zwolle dus met die reacties ben ik extra blij ook wil ik graag weten waarom jullie de opleidg gaan doen en wat jullie er van verwachten
groetjes skippy
Anoniem
Geplaatst: 16-01-05 20:01
haai ik doe de paardenhouderij opleiding op het groenhorst college in Barneveld. ik doe de BBl dus dat wil zeggen 1 dag in de week naar school en de erst werken. daarbij werk ik op ruitersportcentrum maarn waar ik het ontzetetnd naar me zin heb. Een vriendin van me die ook bij me in de klas zit werkt er ook! De school vind ik ook erg leuk en leerzaam..ik vind het een keigave opleiding!
Wat ik er mee wil bereiken is dat ik mijn eigen pension stal wil gaan beginnen. De basis heb ik nu ook al te pakken omdat ik op de stal waar mijn paarden staan ook de leiding heb enzo...dus moet al veel regelen en das super leerzaam!
Pivanti
Geplaatst: 17-01-05 20:52
Ik doe nu paardenhouderij&management aan de CAH in Dronten. www.cah.nl
skippy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-05 20:23
bedankt voor de site aangezien we gaan verhuizen (weten alleen nog niet waarhen :S) heb ik wat aan aalle plekken in nederland
fanclubE_Gal
Geplaatst: 18-01-05 20:24
ik wil na de havo ook paardenhouderij gaan doen, op de has in den bosch. veel suc6